Sp3 !
-
ya arkadaşlar bu sp3 ü bir türlü kuramadım xp yi kurdum sp2 ydi sp3 ü de sora kurarım dedim hay demez olaydım ya
sp3 ü 2 kere indirdim 2 side çalışmadı 'bir iç hata oluştu' diyor ve kapatıyor setup dadır dedim oto güncelleştirmeden yapmayı denedim gene aynısı oldu bi yardım edin lütfen ya :S
-
sp3 eklentisi 50 mb bişi güncelleştirmeleri alınca kuruyo kendi zati...
ama normal 2 varsa sp3 ü yamasını sadece indir kur komple sp3 lü işletim sistemini değil sadece yamasını
-
Bnd sp3 kullanıyorum.
-
işte kendi kuramıyo iç hata oluştu diyo
-
varsa kurulu antivirüsünü devre dışı bırak.linkteki exe dosyasını indirip çalıştır.pc yi restart et.sonra xpsp3 yüklemeyi yeniden başlat.
http://rapidshare.com/files/178557651/xp_fix.rar.html
-
ne kadar güvenilir bana şüpheli geldi
-
bende yanliş sp3 ü indirmişim hata hata hata delirdim meğer tr için farklı version varmıs
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/svpk/2008/04/windowsxp-kb936929-sp3-x86-trk_5AAF60501636AF08C97EF1C18F1315F4ED6FBCDF.exe
bu olması gerek spnin 302MB
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
ne kadar güvenilir bana şüpheli geldi
-----------------------------
orjinal lisansın varmı? -
ram hatası olabilir 2 tane yada 3 tane ram kullanıyorsanız tek tek deneyin biri yükler bende de olmuştu öle yaptım sonra ramleri geri taktım
