Speed Fan Hd İçin 52 Derece Dio
-
bu prog. kafayımı yedi yoqsa gerçekten benim harddiksin sonumu gelıo
-
52 de bişi olmaz la 75 e kadar yolu var ( :
-
ii o zaman 75 e kadar yolu varsa 52 de üşür abisi battaniye yorgan ne varsa sarip sarmalayım.. yaa heralde prog. bozuk çünkü bu prog. daki en yüksek sıcaklık 52 dereceyi gösterıomuş bide 3 gündür bölee 3 gündür bişe olmadıysa daha da bişe olmaz (((inşaallah)))
-
sen o programı cracki ile bi upload et bakam bide ben deniyim :D
-
kardeş ben bunu böle dandik bi siteden indiriverdiydim
bi tarattım avast ötüverdi virüs var die al bunu inndir.com dan indirdim yinede tarat bundan sonra sıkı yönetim geldi pc ye ne atacaksam önce taratıom..
http://www.hemenpaylas.com/download/1417541/installspeedfan429.exe.html -
sağol kardeş
ben artık ötsede takmıyom etliye gtlüye karışıyo benim kaspersky
Toplam Hit: 795 Toplam Mesaj: 6
