Speed Test Sitelerinde Sorun Mu Var?
-
Arkadaşlar speed test sitelerinde bi sorun mu var bazen acaip fazla gösteriyor yoksa ttnet happy hours mu yapıyor :D
-
ben de bilmiyorum ama happy hours olsa süper olurdu :D ne yazıkki deneyemedim de kota dolduğundan dolayı:D benim 20mbit gösteriyodu:D
-
telekomun yurt dısı cıkıslarında tamırat varmıs ondandır... speedtest sitesinde 44 mb gordum kendimi :)
-
niye benim 8mbitimi 0.94 gösteriyo speedtest.net :| romadaki sunucuda :| hangisiyle deneyeyim?
-

-
valla en düşük

gözüküyor
50 mb/s falan gözüktügü oluo
-
0.88Mb download
0.09Mb upload.
hala 1'in altındayız:S
-
benim 99 mbit gözüküyordu bi ara :D
Toplam Hit: 1023 Toplam Mesaj: 8
