Splinter Cell: Conviction ( Tbt Ön İncelemesi )
-
Splinter Cell: Conviction
- Ön İnceleme -
Tür : Aksiyon / Macera
Kapak Yıldızı : Sam Fisher
Çıkış Tarihi : 2008 1. Çeyreği
Yapımcı Firma :Ubi Soft
Dağıtıcı Firma :Ubi Soft
Oynanış Biçimi : Tek Kişilik ve Çok Oyunculu
Platform : Pc Windows , Xbox 360
Ortam Türü : DVD
Resmi Web Sitesi : http://splintercell.us.ubi.com/conviction/
Minumum Sistem Özellikleri :
Söylentilere Göre Next Generation Olacak Ve Pixel Shader En Az 2.0 Destekli Ekran Kartlarında Oynanabilecek...
Resmi Fragman :
http://splintercell.us.ubi.com/conviction/video/video.php
Videolar :
http://www.youtube.com/watch?v=eqN560ImDIo
http://www.youtube.com/watch?v=_lTXZ8sg948
http://www.youtube.com/watch?v=QPeWpTW2qGM
http://www.youtube.com/watch?v=sxjr_9mPlVE
Oyun Hakkında :
Splinter Cell: Conviction Splinter Cell Serisinin Beşinci Ve Son Oyunudur... Oyun UbiSoft Montreal Tarafından Yapılmaktadır.
Yapımcılıgını Ve Yayımcılığını yine UbiSoft Üstlenecektir...
Oyun Toplamda 15 Bölümden Olusacak...
Bundan Önceki Splinter Cell Serilerini Hatırlıcak Olursak ;
1-) Splinter Cell
2-) Splinter Cell :Pandora Tomorrow
3-) Splinter Cell :Chaos Theory
4-) Splinter Cell :Double Agent
5-) Splinter Cell :Conviction
--------------------------------------------------------
Ana karakterimiz Sam Fisher bu oyunda 53 yaşındadır. Ve olaylar 2010 yıllarında gerçekleşmektedir
Splinter Cell oyuncusunun şikayet ettiği gibi yeni oyunda gizlilik artık arkaplanda kalıyor...
Oyunda Bu Kez Kaçak Oluyorsunuz Ve Serinin Bundan Önceki Oyunu Olan Double Agent'ın Hikayesinin Devamı Olarak Gözüküyor.
Gece görüşü, özel silahlar vb. yeni oyun içersinde yer almayacak.Oyundaki En Büyük Silahlar Bileklerimiz,Yumruklarımız Veya Çevremizdeki Nesneler Olacak..
Oyunda En büyük yeniliklerden biri de eski Splinter Cell oyunlarına oranla çevre ile olan etkileşimin büyük miktarda artması...
Artık diğer insanlarla konuşabilecek, onlarla iş birliği yapabilmek gibi bir şansta olacak. Bazen insanlar iş birliği yapmayacak, korkacak, size karşı çıkacaklar ve polisi çağırabilecekler...
Mesela bir odanın içinde sıkıştığınızda ve koridordan sizi kovalayan polisler geliyorken, odanın kapısının yanında bulunan dolabı kapının önüne itip, polislerin içeri girmesini engellemek gibi bir imkan da olacak.
En Sonuncusu İse Sam'in yeni bir özelliği daha var. Bu oyunda Sam, düşmanlarını daha farkı şekilde görecek ve bu da kararlarınızı etkileyecek Diğer Serilerden Daha İyi Olacağına Kesin Gözüyle Bakıyorum....Full Download Linkleri :
Oyunun Çıkmasına Daha Çok Var :P
Oyundan Resimler :




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bundan Sonra Her Hafta 3 Oyun İncelemesiyle Karşınızda Olacağım:P
Sıradaki İnceleme Pes 2008
Sevgi Ve Saygılarla
NurkyY -
gta ya ne kadar cok benziyor :S
-
bende bunu bekliyordum :D sağolasın nurky :D inceleyen ellerin yazan parmaklarına zeval gelmesin :p bu arada çok deli bi oyuna benziyo xbox falan ne olursa oynamam lazım bu oyunu :D
-
ewt hoca gerçekten deli bi oyun olcak... Ama biraz beklememiz lazım gelmesi için Ayrıca bana göre xboxda grafikleri güzel olurda oynayışı güzel olmaz ... benm şahsi fikrime göre
-
Adam 53 yasinda ama masallah zipkin gibi :D AQ otursun oturdugu yerde emekliliginin tadini cikarsin, bulasmasin kimseye =))
-
saol aga tam benlik
-
shadowboy bunu yazdı:
-----------------------------
Adam 53 yasinda ama masallah zipkin gibi :D AQ otursun oturdugu yerde emekliliginin tadini cikarsin, bulasmasin kimseye =))
-----------------------------zuhahha :D hiç gülesim yoktu var ya...
-
Şu oyun bi türlü oynayamadım amk:| hep takıldım bi yerinde zordu ya:|(eski oyunları)
-
tüm seriyi bitirdim bunu bekliyorum :) ah ulan sam, az aratmadın kendini sokaklarda...
-
oyun pixel shader 2.0 desteklese bile çoğu ayrıntıyı kaçıracagız.çünkü double agent 3.0 istiyordu ve 3.0 ekran kartıyla bile adam gibi grafiklere ulaşamamıştık :) anca bi müşteri bi pc aldı onun pc de oynadım da süperdi :D ama sanmıyorum 2.0 olacagını 3.0 dan aşşağı olmaz. double agentdaki gibi umarım farklı oyun sonları ve gidişatlar olur çünkü çok güzel atmosfer katmıştı :) 4 gözle hatta 12 16 gözlerle bekliyorum oyunu acaba nasıl olacak :) gta ile alakası yok bu arada.. splinter cell'in 1. serisinden 4. serisine kadar oynayanlar bilir ki çok farklılaştı yani yeni oyunda da serbest bir şekilde gezecebilecegimiz için gta ya benzetiyor millet sanırım ama öyle olacagını zannetmiyorum
-
güzel birşeye benziyo çıkınca download yaparım saolasın
