folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Splinter Cell: Conviction ( Tbt Ön İncelemesi )



Splinter Cell: Conviction ( Tbt Ön İncelemesi )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Splinter Cell: Conviction

    - Ön İnceleme -
    resim%20işte:P

    Tür : Aksiyon / Macera 

    Kapak Yıldızı : Sam Fisher

    Çıkış Tarihi : 2008 1. Çeyreği

    Yapımcı Firma :Ubi Soft

    Dağıtıcı Firma :Ubi Soft

    Oynanış Biçimi : Tek Kişilik ve Çok Oyunculu

    Platform : Pc Windows , Xbox 360

    Ortam Türü  : DVD

    Resmi Web Sitesi : http://splintercell.us.ubi.com/conviction/

    Minumum Sistem Özellikleri :

    Söylentilere Göre Next Generation Olacak Ve Pixel Shader En Az 2.0 Destekli Ekran Kartlarında Oynanabilecek...

    Resmi Fragman :

    http://splintercell.us.ubi.com/conviction/video/video.php

    Videolar :

    http://www.youtube.com/watch?v=eqN560ImDIo

    http://www.youtube.com/watch?v=_lTXZ8sg948

    http://www.youtube.com/watch?v=QPeWpTW2qGM

    http://www.youtube.com/watch?v=sxjr_9mPlVE

    Oyun Hakkında :
    Splinter Cell: Conviction Splinter Cell Serisinin Beşinci Ve Son Oyunudur... Oyun UbiSoft Montreal Tarafından Yapılmaktadır.
    Yapımcılıgını Ve Yayımcılığını yine UbiSoft Üstlenecektir...
    Oyun Toplamda 15 Bölümden Olusacak...
     
    Bundan Önceki Splinter Cell Serilerini Hatırlıcak Olursak ;
    1-)  Splinter Cell
    2-) Splinter Cell :Pandora Tomorrow
    3-) Splinter Cell :Chaos Theory
    4-) Splinter Cell :Double Agent
    5-) Splinter Cell :Conviction
    --------------------------------------------------------
    Ana karakterimiz Sam Fisher bu oyunda 53 yaşındadır. Ve olaylar 2010 yıllarında gerçekleşmektedir
    Splinter Cell oyuncusunun şikayet ettiği gibi yeni oyunda gizlilik artık arkaplanda kalıyor...
    Oyunda Bu Kez Kaçak Oluyorsunuz Ve Serinin Bundan Önceki Oyunu Olan Double Agent'ın Hikayesinin Devamı Olarak Gözüküyor.
    Gece görüşü, özel silahlar vb. yeni oyun içersinde yer almayacak.Oyundaki En Büyük Silahlar Bileklerimiz,Yumruklarımız Veya Çevremizdeki Nesneler Olacak..
    Oyunda En büyük yeniliklerden  biri de eski Splinter Cell oyunlarına oranla çevre ile olan etkileşimin büyük miktarda artması...
    Artık diğer insanlarla konuşabilecek, onlarla iş birliği yapabilmek gibi bir şansta olacak. Bazen insanlar iş birliği yapmayacak, korkacak, size karşı çıkacaklar ve polisi çağırabilecekler...
    Mesela bir odanın içinde sıkıştığınızda ve koridordan sizi kovalayan polisler geliyorken, odanın kapısının yanında bulunan dolabı kapının önüne itip, polislerin içeri girmesini engellemek gibi bir imkan da olacak.
    En Sonuncusu İse  Sam'in yeni bir özelliği daha var. Bu oyunda Sam, düşmanlarını daha farkı şekilde görecek ve bu da kararlarınızı etkileyecek Diğer Serilerden Daha İyi Olacağına Kesin Gözüyle Bakıyorum....

    Full Download Linkleri :

    Oyunun Çıkmasına Daha Çok Var :P

    Oyundan Resimler :

    sp



    polisi%20döv:P

    asdsa

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bundan Sonra Her Hafta 3 Oyun İncelemesiyle Karşınızda Olacağım:P

    Sıradaki İnceleme Pes 2008

    Sevgi Ve Saygılarla
    NurkyY


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    gta ya ne kadar cok benziyor :S

    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    bende bunu bekliyordum :D sağolasın nurky :D inceleyen ellerin yazan parmaklarına zeval gelmesin :p bu arada çok deli bi oyuna benziyo xbox falan ne olursa oynamam lazım bu oyunu :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    ewt hoca gerçekten deli bi oyun olcak... Ama biraz beklememiz lazım gelmesi için Ayrıca bana göre xboxda grafikleri güzel olurda oynayışı güzel olmaz ... benm şahsi fikrime göre

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Adam 53 yasinda ama masallah zipkin gibi :D  AQ otursun oturdugu yerde emekliliginin tadini cikarsin, bulasmasin kimseye =))

    **EbMaRtEu**
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    saol aga tam benlik

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    shadowboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    Adam 53 yasinda ama masallah zipkin gibi :D AQ otursun oturdugu yerde emekliliginin tadini cikarsin, bulasmasin kimseye =))
    -----------------------------

     

    zuhahha :D hiç gülesim yoktu var ya...  


    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Şu oyun bi türlü oynayamadım amk:| hep takıldım bi yerinde zordu ya:|(eski oyunları)

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek

    tüm seriyi bitirdim bunu bekliyorum :) ah ulan sam, az aratmadın kendini sokaklarda...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    oyun pixel shader 2.0 desteklese bile çoğu ayrıntıyı kaçıracagız.çünkü double agent 3.0 istiyordu ve 3.0 ekran kartıyla bile adam gibi grafiklere ulaşamamıştık :) anca bi müşteri bi pc aldı onun pc de oynadım da süperdi :D ama sanmıyorum 2.0 olacagını 3.0 dan aşşağı olmaz. double agentdaki gibi umarım farklı oyun sonları ve gidişatlar olur çünkü çok güzel atmosfer katmıştı :) 4 gözle hatta 12 16 gözlerle bekliyorum oyunu acaba nasıl olacak :) gta ile alakası yok bu arada.. splinter cell'in 1. serisinden 4. serisine kadar oynayanlar bilir ki çok farklılaştı yani yeni oyunda da serbest bir şekilde gezecebilecegimiz için gta ya benzetiyor millet sanırım ama öyle olacagını zannetmiyorum


    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    numune
    numune's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    güzel birşeye benziyo çıkınca download yaparım saolasın

    Götüyle inatlaşan donuna sıçar
Toplam Hit: 1879 Toplam Mesaj: 11