folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Spotflux Yapısını Bilen Var Mı ?



Spotflux Yapısını Bilen Var Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar kısaca bahsetmem gerekir ise iş yerinde youtube gibi sitelere erişim kısıtlı fakat spotflux proğramını aktif ettiğimde giriş yapabiliyorum rahatca, şimdi sormak istediğim bu proğramı çalıştırmadan nerede değişiklik veya ayar yaparsam bu sitelere girişi aktif edebilirim ? ( spotflux kullanmadan )

     

    **  DNS ayarlarını değiştirdim ama işe yaramadı.

     

    --> Bu spotflux'ı neden kullanmaya devam etmiyor gibi bir soru gelirse aklınıza nedeni şu ;

    Tarayıcıyı her yenilediğimde uyarı/reklam tarzında bildirimler geliyor ekrana.

     

    Bu program sonuç olarak arka planda bir kaç işlem yapıyor bu programın yaptığı işlemleri manüel olarak biz yapamazmıyız ? ( Sabit olarak )

     

    Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. 

    İyi günler diliyorum müridler.


    Every thing"s place and her time reach
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    aynı programı bende kullanıyorum.Program mantığı sanırım güncel proxyleri otomatik giriyor (yorumum).


    Sana şöyle bi tavsiyede bulunayım programı kullanmaya devam et ie hariç tarayıcına Add block plus eklentisini yükle reklam falan ne var ne yoksa halleder o eklenti.Aşağıda boydan boya olan bi reklam var onu engellemezse sağ tıklayıp öğeyi incelemi ne vardı ordan ona süzgeç ekle 1 defaya mahsus daha reklamla falan işin olmaz.Sadece programla ilgili reklamları değil çoğu reklamı otomatik kaldırır o elenti.

    Özel mesajdan yardımcı olurum anlaşılmayan bişey varsa


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falcon
    falcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek

    Programın mantığı basit proxy sunucuya bağlanıp internete senin o sunucu üzerinden cıkartıyor

    çalışıtğın yerdeki bilgi işlem uyanıksa benim gibi :D firewallın dashboardunda fazla veri kullanan kişiyi bulup sccm ile yada uzaktan izleme prgramıyla girdigin programı firewalla engellettirir bide senin ekran görüntünü alır şirket yetkililerine iletirse uyarı cezası kınama cezası yada işten cıkarılma gibi durumlarla karşılaşabilirsin tavsiyem cebine internet al cebinden takıl

    O programın yaptığı işlemi yapman için proxy sunucu kirala onun üzerinden cık internete ama dediğim gibi yakalanma riskin çok fazla benimkisi naçizane bi uyarı


    Vurur yüze ifadesi Hyper-V sistemcilerin bitanesi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.


    Every thing"s place and her time reach
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    proxy ile vpn aynı şey değil.

    proxy: sadece istediğin (proxy destekleyen) yazılımlarda internete çıkışı o ip'yi kullanarak yaparsın.

    vpn: internetinle alakalı TÜM işlemler o ip üzerinden çıkar.

    örneğin skype kullanıyorsun, senin pc -> VPN sunucu -> skype -> VPN sunucu -> senin pc

    bu tüm programlarda geçerli. 

    ayrıca VPN kullanarak sanki local ağdaymışçasına dosya transferi yapabilirsiniz.

    proxy'de böyle bir şey mevcut değil.

     

    vpn'lere örnek: hotspot shied, spotflux, securitykiss, vpnbook

    proxy'ye örnek: ultrasurf

     

    reklamlardan sıkıldıysan vpnbook kullanabilirsin. win7 ve üzeri kullanıyorsan vpnbook'daki hesap bilgilerini

    başlat'a vpn yazıp çıkan ilk ögeye tıklayıp oradan ayarlayabilirsin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    yer proxynin eti her vpnin göğsü yenmez


    "
Toplam Hit: 1277 Toplam Mesaj: 6