Spotflux Yapısını Bilen Var Mı ?
-
Merhaba arkadaşlar kısaca bahsetmem gerekir ise iş yerinde youtube gibi sitelere erişim kısıtlı fakat spotflux proğramını aktif ettiğimde giriş yapabiliyorum rahatca, şimdi sormak istediğim bu proğramı çalıştırmadan nerede değişiklik veya ayar yaparsam bu sitelere girişi aktif edebilirim ? ( spotflux kullanmadan )
** DNS ayarlarını değiştirdim ama işe yaramadı.
--> Bu spotflux'ı neden kullanmaya devam etmiyor gibi bir soru gelirse aklınıza nedeni şu ;
Tarayıcıyı her yenilediğimde uyarı/reklam tarzında bildirimler geliyor ekrana.
Bu program sonuç olarak arka planda bir kaç işlem yapıyor bu programın yaptığı işlemleri manüel olarak biz yapamazmıyız ? ( Sabit olarak )
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
İyi günler diliyorum müridler.
-
aynı programı bende kullanıyorum.Program mantığı sanırım güncel proxyleri otomatik giriyor (yorumum).
Sana şöyle bi tavsiyede bulunayım programı kullanmaya devam et ie hariç tarayıcına Add block plus eklentisini yükle reklam falan ne var ne yoksa halleder o eklenti.Aşağıda boydan boya olan bi reklam var onu engellemezse sağ tıklayıp öğeyi incelemi ne vardı ordan ona süzgeç ekle 1 defaya mahsus daha reklamla falan işin olmaz.Sadece programla ilgili reklamları değil çoğu reklamı otomatik kaldırır o elenti.Özel mesajdan yardımcı olurum anlaşılmayan bişey varsa
-
Programın mantığı basit proxy sunucuya bağlanıp internete senin o sunucu üzerinden cıkartıyor
çalışıtğın yerdeki bilgi işlem uyanıksa benim gibi :D firewallın dashboardunda fazla veri kullanan kişiyi bulup sccm ile yada uzaktan izleme prgramıyla girdigin programı firewalla engellettirir bide senin ekran görüntünü alır şirket yetkililerine iletirse uyarı cezası kınama cezası yada işten cıkarılma gibi durumlarla karşılaşabilirsin tavsiyem cebine internet al cebinden takıl
O programın yaptığı işlemi yapman için proxy sunucu kirala onun üzerinden cık internete ama dediğim gibi yakalanma riskin çok fazla benimkisi naçizane bi uyarı
-
Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için.
-
proxy ile vpn aynı şey değil.
proxy: sadece istediğin (proxy destekleyen) yazılımlarda internete çıkışı o ip'yi kullanarak yaparsın.
vpn: internetinle alakalı TÜM işlemler o ip üzerinden çıkar.
örneğin skype kullanıyorsun, senin pc -> VPN sunucu -> skype -> VPN sunucu -> senin pc
bu tüm programlarda geçerli.
ayrıca VPN kullanarak sanki local ağdaymışçasına dosya transferi yapabilirsiniz.
proxy'de böyle bir şey mevcut değil.
vpn'lere örnek: hotspot shied, spotflux, securitykiss, vpnbook
proxy'ye örnek: ultrasurf
reklamlardan sıkıldıysan vpnbook kullanabilirsin. win7 ve üzeri kullanıyorsan vpnbook'daki hesap bilgilerini
başlat'a vpn yazıp çıkan ilk ögeye tıklayıp oradan ayarlayabilirsin.
-
yer proxynin eti her vpnin göğsü yenmez
