folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Spotify Kayıt İsteği [Usa,Uk]



Spotify Kayıt İsteği [Usa,Uk]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    Selamlar, Spotify.com'a kayıt için ingiltere veya amerikada yaşayan bir mürid arıyorum. yalnızca kayıt olması yeterli benim için. 

    isterse özelden mail adresimi verebilirim

    spotify kısaca içinde milyonlarca müzik barındıran, çok kaliteli bir yazılım. şöyle bir tipi var;

    32964v7.jpg%20%28630×407%29

     

    daha fazla bilgi için ekşideki başlık da bu; http://beta.eksisozluk.com/spotify--1898194

    teşekkürler şimdiden


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    mailini pm at üye olayım


    ulan bir susar mısın?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?

    kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?

    kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?

    hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.

    ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.

    yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    LizardKing bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?

    kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?

    hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.

    ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.

    yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.

    iyide spotify şimdilik türkiyede mevcut değil diyor halen yani yine vpn client olmadan spotify a login olabilecek misin

    ben hep vpn ile giriş yapıyorum spotify a, vpn kullanmadığında giriş yapıyor ama içerik gözükmüyor programda

    yani illa vpn kullanacan, ingiltereden amerikadan üyelik alsanda birşey değişmicek sanırım...vpn şart...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    vpn şart. ama 15 günde bir giriş yaparsan sorun olmaz.


    . . .. . ... .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    LizardKing bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?

    kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?

    hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.

    ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.

    yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.

    iyide spotify şimdilik türkiyede mevcut değil diyor halen yani yine vpn client olmadan spotify a login olabilecek misin

    ben hep vpn ile giriş yapıyorum spotify a, vpn kullanmadığında giriş yapıyor ama içerik gözükmüyor programda

    yani illa vpn kullanacan, ingiltereden amerikadan üyelik alsanda birşey değişmicek sanırım...vpn şart...

    hocam türkiyede mevut değil ama uygun alınmış bir hesapla kullanabiliyorsun türkiyede. üsteki arkadaşın dediği gibi 15 günde bir login olunca vpn üzerinden sorun kalmıyor. bu arada overbite yardımcı oldu. teşekkürler.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 956 Toplam Mesaj: 7