Spotify Kayıt İsteği [Usa,Uk]
-
Selamlar, Spotify.com'a kayıt için ingiltere veya amerikada yaşayan bir mürid arıyorum. yalnızca kayıt olması yeterli benim için.
isterse özelden mail adresimi verebilirim
spotify kısaca içinde milyonlarca müzik barındıran, çok kaliteli bir yazılım. şöyle bir tipi var;

daha fazla bilgi için ekşideki başlık da bu; http://beta.eksisozluk.com/spotify--1898194
teşekkürler şimdiden
-
mailini pm at üye olayım
-
amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?
kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun? -
DaveReed bunu yazdı
amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?
kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.
ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.
yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.
-
LizardKing bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?
kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.
ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.
yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.
iyide spotify şimdilik türkiyede mevcut değil diyor halen yani yine vpn client olmadan spotify a login olabilecek misin
ben hep vpn ile giriş yapıyorum spotify a, vpn kullanmadığında giriş yapıyor ama içerik gözükmüyor programda
yani illa vpn kullanacan, ingiltereden amerikadan üyelik alsanda birşey değişmicek sanırım...vpn şart... -
vpn şart. ama 15 günde bir giriş yaparsan sorun olmaz.
-
DaveReed bunu yazdıLizardKing bunu yazdıDaveReed bunu yazdı
amaç ne? ingiltereden amerikadan birisi senin yerine üye olduğunda ne değişiyor?
kendin bir vpn client kullanıp üye olamıyor musun?hocam malesef bir şekilde anlaşılıyor vpn veya proxy kullanıldığında, çünkü o şekilde açtığımda aylık 10 saat dinleme imkanı sunuyor ve bir daha dinleyemiyorsun bir dahaki ay'a kadar.
ama böyle olunca bir sorun olmuyor, en azından öyle umuyorum.
yalnızca 15 gün sonra gezme modundan çıkıyor onu yenilemek için vpn'yle login olman yeterli oluyor.
iyide spotify şimdilik türkiyede mevcut değil diyor halen yani yine vpn client olmadan spotify a login olabilecek misin
ben hep vpn ile giriş yapıyorum spotify a, vpn kullanmadığında giriş yapıyor ama içerik gözükmüyor programda
yani illa vpn kullanacan, ingiltereden amerikadan üyelik alsanda birşey değişmicek sanırım...vpn şart...hocam türkiyede mevut değil ama uygun alınmış bir hesapla kullanabiliyorsun türkiyede. üsteki arkadaşın dediği gibi 15 günde bir login olunca vpn üzerinden sorun kalmıyor. bu arada overbite yardımcı oldu. teşekkürler.
