Sql Server 2008 R2 Uzaktan Erişim Sorun
-
Merhaba,
Server'a sql server 2008 r2 kurdum. Bir database açıp ona kullanıcı tanımladım. Kullanıcıda full ötesi full yetki verdim ama yinede uzaktan erişim sağlayamıyorum. Serverda kullanıcı adı şifre girerer sql authentication ile bağlanabiliyorum. Ancak masaüstü bilgisayarımda erişime izin vermiyor. Muhtemelen bir yerde daha izin vermem gerekecek ama neresi?
-
network servislerinden ip'yi çalıştırman lazım
-
nerden yapılacak biraz daha detay alsam?
-
-
Ayarlara bakıyorumda hepsi normal. Acaba serverda yüklü olan r2 sürüm. Erişmek istediğim bilgisayardaki r2 değil. Bununla ilgili olabilir mi?
Toplam Hit: 2171 Toplam Mesaj: 5
