folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder SSK İş Göremezlik Ödeneği



SSK İş Göremezlik Ödeneği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Dostlar merhabalar,

    Geçen yaz panda da satış temsilciliği yapmakta iken 26 ağustosta rahatsızlanarak 7 gün raporlu kaldım. şirket maaştan kesti ve bana bu kesilen parayı ben daha sonra sigortadan alıcakmışım. bu paranın çıkması 90 gün civarı sürüyo dediler. Lakin geldik 18 aralığa ve E-devlet te takip etmeme rağmen hala hiç bişey yok. bu işler nasıl olur nasıl gider. bi yere bi dilekçe bişeymi vermem lazım ne yapçaz bu konuda bu parayı almak için ?

     


    Bu imza çok eskidi artık...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    üstad raporu sgk'ya verdin mi elden? rapor, vizite kağıdı birde dilekçe (banka hesabı ile ilgili)'yi sgk'ya veriyorsun 15-30 gün içinde hesabına havale çıkarıyorlar..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şirkete sorduğumda bana biz raporu sgk ya verdik. E-devlet ten takip et 90 gün içinde paran çıkar dediler.


    Bu imza çok eskidi artık...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    prokto bunu yazdı:
    -----------------------------

    şirkete sorduğumda bana biz raporu sgk ya verdik. E-devlet ten takip et 90 gün içinde paran çıkar dediler.


    -----------------------------

    90 günü geçtiğine göre raporun fotokopisi varsa hocam sgk'ya uğra durumu bildir bence.. raporu şirket yerine senin elden vermen lazımdı aynı şekilde bende 1 ay rapor almıştım sgk'ya elden verdim 2 hafta sonra parayı havale yaptılar.

Toplam Hit: 590 Toplam Mesaj: 4