Stada Pankart Nasıl Sokulur.
-
Herkese iyi akşamlar.
Biz bir arkadaş grubuyla türkiye maçına gitmeyi planlıyoruz. Ve bi pankart açalım diyoruz.
Bu iş nasıl yapılır stada pankart nasıl sokulur. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi ?
-
beşiktaşlılara sor. ortegaylan ilgili bi pankart açtırdılar.. ama stada sokuş şekilleri tarihe geçtiydi :D
-
dırek gır kım ne dıcek ?
-
pankart turnıkelerden gırecek boydaysa turnıkelerden gecıs yaparsın
memur amcalar pankartı actırır sana kufur vs. varmı dıye gıdersın
acarsın pankartını
pankart buyukse memur amcalar yıne senı yonlendırır belese gırersın ayrıca stada ( cogu zaman oyle olur ).
kufur vs. varsa sızıntı yöntemını tavsıye edıyorum Bir Göztepeli olarak :)
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
beşiktaşlılara sor. ortegaylan ilgili bi pankart açtırdılar.. ama stada sokuş şekilleri tarihe geçtiydi :D
-----------------------------nasıl soktular hocam ?
-
Büyük değilse bacağına sarmanı tavsiye ederim, ama önemli maçlarda titiz ararlar, sokturmazlar :D ortega olayını hatırlatmayın derim, okuldaki fenerliler bizi kovalamıştı resmen :D
-
Hocam içeriye ip sokup duvardan aşşagı sarkıttın mı istedigini sokarsın :D ipide nasıl sokucağını biliyosun :D
-
2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
“Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
Maç başlıyor, pankart açılıyor:
“Cesur Yürek Ortega
Cobarde Gallina Ortega”
Bu ne demek biliyor musunuz:
“Korkak Tavuk Ortega.”
Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.Merak edenlere gelsin :)
-
OdiN bunu yazdı:
-----------------------------
2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
“Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
Maç başlıyor, pankart açılıyor:
“Cesur Yürek Ortega
Cobarde Gallina Ortega”
Bu ne demek biliyor musunuz:
“Korkak Tavuk Ortega.”
Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.Merak edenlere gelsin :)
-----------------------------:D:D:D: ahahhkhahasdkjsdş koptum a.q
-
OdiN bunu yazdı:
-----------------------------
2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
“Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
Maç başlıyor, pankart açılıyor:
“Cesur Yürek Ortega
Cobarde Gallina Ortega”
Bu ne demek biliyor musunuz:
“Korkak Tavuk Ortega.”
Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.Merak edenlere gelsin :)
-----------------------------vay bea ilk defa duyuyorum :D süper miş la :D
bu arada arkadaş sormuş stada pankart nasıl sokulur anlatıyorum hocam aynen şöyle sokacaksın :
pankartı alıyorsun, pankartın başına hafif bi jel sürüyorsun ki zorlanma olmasın sonra hobba direk stada sokuyorsun. :) budur hoca ( hocam öyle içimden geldi yazdım yanlış anlama sakın :D kızmada ayrıca :D )
