folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Stada Pankart Nasıl Sokulur.



Stada Pankart Nasıl Sokulur.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighttMmare
    NighttMmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2010
    Erkek

    Herkese iyi akşamlar.

    Biz bir arkadaş grubuyla türkiye maçına gitmeyi planlıyoruz. Ve bi pankart açalım diyoruz.

    Bu iş nasıl yapılır stada pankart nasıl sokulur. Bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    beşiktaşlılara sor. ortegaylan ilgili bi pankart açtırdılar.. ama stada sokuş şekilleri tarihe geçtiydi :D


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    dırek gır kım ne dıcek ?


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gozkopat
    gozkopat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    pankart turnıkelerden gırecek boydaysa turnıkelerden gecıs yaparsın

    memur amcalar pankartı actırır sana  kufur vs. varmı dıye gıdersın

    acarsın pankartını

     

    pankart buyukse memur amcalar yıne senı yonlendırır belese gırersın ayrıca stada ( cogu zaman oyle olur ).

     

    kufur vs. varsa sızıntı yöntemını tavsıye edıyorum Bir Göztepeli olarak :)


    Kalite, kimse size bakmıyorken doğru olanı yapmaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    beşiktaşlılara sor. ortegaylan ilgili bi pankart açtırdılar.. ama stada sokuş şekilleri tarihe geçtiydi :D


    -----------------------------

    nasıl soktular hocam ?


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    Büyük değilse bacağına sarmanı tavsiye ederim, ama önemli maçlarda titiz ararlar, sokturmazlar :D ortega olayını hatırlatmayın derim, okuldaki fenerliler bizi kovalamıştı resmen :D

    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Hocam içeriye ip sokup duvardan aşşagı sarkıttın mı istedigini sokarsın :D ipide nasıl sokucağını biliyosun :D
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
    Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
    Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
    Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
    “Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
    Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
    Maç başlıyor, pankart açılıyor:
    “Cesur Yürek Ortega
    Cobarde Gallina Ortega”
    Bu ne demek biliyor musunuz:
    “Korkak Tavuk Ortega.”

    Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.

     

    Merak edenlere gelsin :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    OdiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
    Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
    Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
    Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
    “Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
    Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
    Maç başlıyor, pankart açılıyor:
    “Cesur Yürek Ortega
    Cobarde Gallina Ortega”
    Bu ne demek biliyor musunuz:
    “Korkak Tavuk Ortega.”

    Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.

     

    Merak edenlere gelsin :)


    -----------------------------

    :D:D:D: ahahhkhahasdkjsdş koptum a.q


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    OdiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    2002 yılındaki febe-Beşiktaş derbisi, maç Kadıköy`de oynanıyor ve olay şu şekilde cereyan ediyor.
    Gerçi duymayan kalmadı ama, tekrarında fayda var… Biraz nostalji yapalım.
    Maçtan önce Beşiktaşlı “cinler” Fenerlilere tuzak hazırlıyorlar, bir pankart hazırlayıp, maça gidiyorlar, tabii boyunlarına sarı, lacivert atkıları takarak sırtlarına sarı lacivert formaları giyerek “tedbil - i kıyafet” ediyorlar, karşı cephenin içine sızıyorlar!…
    Giriş kuyruğundaki Fenerlilere gidiyorlar:
    “Arkadaşlar, biz maç için güzel bir pankart hazırladık, bilet bulamadığımız için maça giremiyoruz, emeklerimiz boşa gitmesin alın, pankartı siz açın!”
    Fenerliler çok memnun, hele pankartın başında Türkçe “Cesur Yürek Ortega” yazıyorsa, altındaki üç kelime İspanyolca ama…
    Maç başlıyor, pankart açılıyor:
    “Cesur Yürek Ortega
    Cobarde Gallina Ortega”
    Bu ne demek biliyor musunuz:
    “Korkak Tavuk Ortega.”

    Angutlar bunla da yetinmeyip pankart açıkken Ortega’yı tribüne çağırır ama Ortega gelmez. Bunun üzerine tribünde “gidecek”, “mutlu değil” gibi homurdanmalar meydana gelmiştir. Sonuçta angutlar yine tüm Türkiye`nin neşe kaynağı olmuştur.

     

    Merak edenlere gelsin :)


    -----------------------------

     

    vay bea ilk defa duyuyorum :D süper miş la :D

     

    bu arada arkadaş sormuş stada pankart nasıl sokulur anlatıyorum hocam aynen şöyle sokacaksın :

     

    pankartı alıyorsun, pankartın başına hafif bi jel sürüyorsun ki zorlanma olmasın sonra hobba direk stada sokuyorsun. :) budur hoca ( hocam öyle içimden geldi yazdım yanlış anlama sakın :D kızmada ayrıca :D )


    🥒
Toplam Hit: 2577 Toplam Mesaj: 10