Staj Ve Okulun Uzaması ( Yardım )
-
ya şimdi benim 2 yıl bitti neyse geçtiğmz ara tatilde stajın yarısını yaptım ve bu yazda yaz okulundna snra stajın tamamını bitiriyorum.. neyse şimdi şöyle ben normalde mezun olcam sadece bu staj kaldı.. ama stajım oldugundan okulum uzarmı ? altta ders filan yok sadece stajın bitmeisni bekliyorum son 2 gunu yani
-
yani şöyle ki.. gelecek dönemin harcını yatırıcam mı ?
-
aynı durumdayım yaz okulunda verdim son dersimi sadece 30 günlük staj için ders fln da görmüycez harç yatrmıycam sanırsam :/ da kesin bşi bilmıom bende
-
bilen birileir bizi aydınlatsın :|
-
stajın bittiğinde mezun olursun bir daha ki döneme uzamaz yani çoğu arkadaşım bu durumda.
Dersin kalmadıysa stajı sıkıntı etmenize gerek yok.
-
staj cuma bitiyor okul p.tesi açılıyor eminmisin?
-
anadolu da gerekmiyomuş sordum bugün senini kı de öle dır heralde
-
bende sbaah aradım yarın yetiştirirsem harç. yatırmicam :F
