Staj Yeri Değişikliği ?
-
Sayın müridler
2.sınıf bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim. Yaz stajı için birçok yere başvurdum, hiçkimse olumlu veya olumsuz bir cevap vermedi. Okulda hocaların robot ve computer vision üzerine araştırma yaptıkları labaratuvara da başvurdum. Sonra bir firma attığım maile ertesi gün cevap verdi gel tanışalım, tarihi kararlaştıralım dedi. Kimseden ses çıkmayınca adamlarla anlaştım. Şimdi hoca gel bi görüşelim dedi hedeflerin ne labaratuvarda stajı ne için istiyorsun. Anlaştığım adamlar QT ile arayüz yazdıracak Görüntü işlemeye fazla hevesli olma dedi ama ille de öğrenecem dersen ufak görüntü yakalama uygulaması yazdırabilirim dedi. Hocalarla yapsam da 2. sınıf olduğum için pek bişey yaptıracaklarını sanmıyorum. Hocayla konuşup seneye geliyim diye ikna etmeye çalışmayı düşünüyorum. Seneye olmaz derse ötekilere gelmiyorum iptal olsun demek ayıp olur gibi geliyor. Müridler arasında tecrübeli insan çok yorumları nedir acaba?
-
Öncelikle hangi okulda okuyorsun?
Eger kafanda gelecekte yapmak istedigin sey oturmadiysa 1 yıl daha bekle öyle staj yap. Eğer piyasaya yönelik bir is yapacaksan firmayi öneririm eger akademik bir hedefin varsa computer vision şu anda en gözde konulardan biri kaçırma derim çokta eglencelidir
-
ODTÜ'deyim hocam. doktorayı da bitirip ona göre bakmak istiyorum tamam mı devam mı
-
Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.
-
Okul yönetmeliklerine aykırı değilse iki staj yap?
Ben myo okuyordum ama banada aynısı oldu. Önce şirketle anlaşmıştım daha sonra başka bir okulun projesinde staj imkanı doğunca ikisinde birden yaptım.
-
okula gitmeden staj görebilirmiyiz arkadaşlar ? yani ben para istemiyorum birşeyler öğrenmek maksadım ? ollabilirmi
-
sandman bunu yazdı
Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.
hocam zaten takip programı, database yönetimi, muhasebe yönetimi falan istemiyorum. Staj için anlaştığım yer de gerçek zamanlı video işleme yapıyor. dolayısıyla en azından yüksek lisans yapmadan bu konuda bilgi sahibi olmak çok zor.
hocayı ikna etmeye çalışacam seneye geleyim size diyecem inşallah kabul eder.
-
Peroksit bunu yazdı
okula gitmeden staj görebilirmiyiz arkadaşlar ? yani ben para istemiyorum birşeyler öğrenmek maksadım ? ollabilirmi
Benim alanımda (maden) olmuyor
-
uLtRaLoVeR bunu yazdısandman bunu yazdı
Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.
hocam zaten takip programı, database yönetimi, muhasebe yönetimi falan istemiyorum. Staj için anlaştığım yer de gerçek zamanlı video işleme yapıyor. dolayısıyla en azından yüksek lisans yapmadan bu konuda bilgi sahibi olmak çok zor.
hocayı ikna etmeye çalışacam seneye geleyim size diyecem inşallah kabul eder.
Lisansın son dönemindeyken not ortalaman belli bir notsa(GPA:3.5 genelde) yüksek lisans derslerini seçmeli alabilirsin. Görüntü dersleri zaten 2-3 ders kadar ama pattern recognization ve machine learning'e kasıcaksan işler karışıyor. Eğer bu yolda gideceksen benim tavsiyem yazın firmaya git en azından bu işin piyasasını gör hocanla konuş okul dönemide bu labratuarda gönüllü çalış. Bizim okulda buna gayet sıcak bakılıyor
-
hocayla konuştum firmaya gidecem seneye laboratuvarda yapmak için ikna etmeye çalıştım sana mail atacam dedi.
