Staj Yeri Değişikliği ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    Sayın müridler

    2.sınıf bilgisayar mühendisliği öğrencisiyim. Yaz stajı için birçok yere başvurdum, hiçkimse olumlu veya olumsuz bir cevap vermedi. Okulda hocaların robot ve computer vision üzerine araştırma yaptıkları labaratuvara da başvurdum. Sonra bir firma attığım maile ertesi gün cevap verdi gel tanışalım, tarihi kararlaştıralım dedi. Kimseden ses çıkmayınca adamlarla anlaştım. Şimdi hoca gel bi görüşelim dedi hedeflerin ne labaratuvarda stajı ne için istiyorsun. Anlaştığım adamlar QT ile arayüz yazdıracak Görüntü işlemeye fazla hevesli olma dedi ama ille de öğrenecem dersen ufak görüntü yakalama uygulaması yazdırabilirim dedi. Hocalarla yapsam da 2. sınıf olduğum için pek bişey yaptıracaklarını sanmıyorum. Hocayla konuşup seneye geliyim diye ikna etmeye çalışmayı düşünüyorum. Seneye olmaz derse ötekilere gelmiyorum iptal olsun demek ayıp olur gibi geliyor. Müridler arasında tecrübeli insan çok yorumları nedir acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Öncelikle hangi okulda okuyorsun?

    Eger kafanda gelecekte yapmak istedigin sey oturmadiysa 1 yıl daha bekle öyle staj yap. Eğer piyasaya yönelik bir is yapacaksan firmayi öneririm eger akademik bir hedefin varsa computer vision şu anda en gözde konulardan biri kaçırma derim çokta eglencelidir


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    ODTÜ'deyim hocam. doktorayı da bitirip ona göre bakmak istiyorum tamam mı devam mı

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Okul yönetmeliklerine aykırı değilse iki staj yap?

    Ben myo okuyordum ama banada aynısı oldu. Önce şirketle anlaşmıştım daha sonra başka bir okulun projesinde staj imkanı doğunca ikisinde birden yaptım.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    okula gitmeden staj görebilirmiyiz arkadaşlar ? yani ben para istemiyorum birşeyler öğrenmek maksadım ? ollabilirmi


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.

    hocam zaten takip programı, database yönetimi, muhasebe yönetimi falan istemiyorum. Staj için anlaştığım yer de gerçek zamanlı video işleme yapıyor. dolayısıyla en azından yüksek lisans yapmadan bu konuda bilgi sahibi olmak çok zor.

    hocayı ikna etmeye çalışacam seneye geleyim size diyecem inşallah kabul eder.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Peroksit bunu yazdı

    okula gitmeden staj görebilirmiyiz arkadaşlar ? yani ben para istemiyorum birşeyler öğrenmek maksadım ? ollabilirmi

    Benim alanımda (maden) olmuyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    uLtRaLoVeR bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

    Abicim sen doktoraya kadar okuduktan sonra piyasada belli başlı niche işler haricinde iş bulamazsın. O yüzden bence önce karar ver.

    hocam zaten takip programı, database yönetimi, muhasebe yönetimi falan istemiyorum. Staj için anlaştığım yer de gerçek zamanlı video işleme yapıyor. dolayısıyla en azından yüksek lisans yapmadan bu konuda bilgi sahibi olmak çok zor.

    hocayı ikna etmeye çalışacam seneye geleyim size diyecem inşallah kabul eder.

    Lisansın son dönemindeyken not ortalaman belli bir notsa(GPA:3.5 genelde) yüksek lisans derslerini seçmeli alabilirsin. Görüntü dersleri zaten 2-3 ders kadar ama pattern recognization ve machine learning'e kasıcaksan işler karışıyor. Eğer bu yolda gideceksen benim tavsiyem yazın firmaya git en azından bu işin piyasasını gör hocanla konuş okul dönemide bu labratuarda gönüllü çalış. Bizim okulda buna gayet sıcak bakılıyor


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uLtRaLoVeR
    uLtRaLoVeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek

    hocayla konuştum firmaya gidecem seneye laboratuvarda yapmak için ikna etmeye çalıştım sana mail atacam dedi.

Toplam Hit: 1045 Toplam Mesaj: 10