S.T.A.L.K.E.R Yardım Lazım Hemde Biraz Acil
-
Arkadaşlar köprü altı cam cam bölümünde takıldım gebermiş bi i... var yatıyor. ona F le geliyorum sonra köprü altına giremiyorum elektrik çarpar gibi bişi oluo :S
-
oradan gitmeyecen daha sağdaki köpek rus askerlerinin bulunduğu mekana girip mermileri üzerlerine boşaltacaksın.
anladın mı? ama dikkatli ol 4,5 kişiler.orada can ve mermi falan bulabilirsin.sonra aradan ilerleyip ileri sağda yıkık binalarda bazı
konuşman gereken yaralılar var.sargılardan birini o herifte kullanacaksın yoksa işin zorlaşıyor daha ilerilerde başka yerlere açılan kapılar çok
ilginç mekanlar var.kısacası; stalker adama kafayı yedirtir.
-
Aşkımsın :F
Toplam Hit: 783 Toplam Mesaj: 3
