Stand Up
-
Selam beyler ben stand up eğitimi almak istiyorum ve yeteneğimin olduğunu düşünüyorum.Hakkında bilgisi olan veya ilgilenen varsa yardım edebilirmi.
-
Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,diksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.
-
her ne anlatirsan anlat senin icin cok onemliymis gibi o ani sanki anlatirkende yasiyormuscasina anlatmada bitiyor is e birde akici konusman gerek tabi taklit edenlerden falan bahsetmiyorum onlarin yaptigi komiklik degil, yani komedyende gozlemledigim bu oldu benim
-
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,siksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.
-----------------------------arkadasa katiliyorum :)
aslinda bu yeteneklerin bir cogu bende var da..bakmayin susuyorum :)
-
hocam bence o yetenekten ibarettir eğitimden ibaret değil. '' Stand up yaz okulu die birşey duydun mu? veyahut stand up eğitimlerimiz başladı diye ( duyamazsın çünkü yok )... Eğitimin olduğunu düşünmüyorum.
-
Beyler 3. Dünya Savaşı torbalar belli olmuş :D ---------> bunu düzgün bir sahne duruşuyla ve oyunculuk eğitimiyle söylersen iyi gidecektir
-
Blackjack bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,diksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.
-----------------------------Haklısın zaten şuan diksiyon dersi alıyorum.
Ve bu yaz yurtdışında oyunculuk eğitimi alıcağım araştırmaya şimdiden başaldım
Fikirlerin için sağol bende fazla zannetmiyordum böyle bir eğitim olduğunu sadece merak.(Türkiye de uzun bir sürede bunun üstüne düşüleceğini sanmıyorum!)
-
Gel seni animatör yapayım :D
Akşam sahneye çıkar deli gibi eğlenir, eğlendirirsin milleti :D -
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------
Gel seni animatör yapayım :D
Akşam sahneye çıkar deli gibi eğlenir, eğlendirirsin milleti :D
-----------------------------: ) Nerde?
-
Antalyada :)
