Stand Up

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Selam beyler ben stand up eğitimi almak istiyorum ve yeteneğimin olduğunu düşünüyorum.Hakkında bilgisi olan veya ilgilenen varsa yardım edebilirmi.


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,diksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    her ne anlatirsan anlat senin icin cok onemliymis gibi o ani sanki anlatirkende yasiyormuscasina anlatmada bitiyor is e birde akici konusman gerek tabi taklit edenlerden falan bahsetmiyorum onlarin yaptigi komiklik degil, yani komedyende gozlemledigim bu oldu benim


    la liberte ne meurt jamais.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,siksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.


    -----------------------------

    arkadasa katiliyorum :)

    aslinda bu yeteneklerin bir cogu bende var da..bakmayin susuyorum :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hocam bence o yetenekten ibarettir eğitimden ibaret değil. '' Stand up yaz okulu die birşey duydun mu? veyahut stand up eğitimlerimiz başladı diye ( duyamazsın çünkü yok )... Eğitimin olduğunu düşünmüyorum. 


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Beyler 3. Dünya Savaşı torbalar belli olmuş   :D                                         ---------> bunu düzgün bir sahne duruşuyla ve oyunculuk eğitimiyle söylersen iyi gidecektir


    http://yigitdemirag.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiyede stand up eğitimi yok.Yurt dışında da olduğunu zennetmiyorum.Başlı başına stand up ın eğitimini alamazsın ancak,oyunculuk eğitimi alırsan sahne duruşu,ifade,diksiyon gibi konularda ilerleme kaydedebilirsin.Yanlız iyi gözlem yeteneğin ve bunu espirili bir şekilde anlatabilecek yeteneğin varsa stand up cı olabilirsin.Zaten stand up ın Türkiyeye gelişi 90 lara dayanır yani yakın bir geçmişi var.Bol bol karikatür oku,hatta yaratmaya çalış.Tüm stand upcıların geçmişinde karikatür var.


    -----------------------------

    Haklısın zaten şuan diksiyon dersi alıyorum.

    Ve bu yaz yurtdışında oyunculuk eğitimi alıcağım araştırmaya şimdiden başaldım

    Fikirlerin için sağol bende fazla zannetmiyordum böyle bir eğitim olduğunu sadece merak.(Türkiye de uzun bir sürede bunun üstüne düşüleceğini sanmıyorum!)


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Gel seni animatör yapayım :D
    Akşam sahneye çıkar deli gibi eğlenir, eğlendirirsin milleti :D 


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gel seni animatör yapayım :D
    Akşam sahneye çıkar deli gibi eğlenir, eğlendirirsin milleti :D 


    -----------------------------

    : ) Nerde?


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    Antalyada :)


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
Toplam Hit: 1180 Toplam Mesaj: 10