Star Craft 2 Kurulum Problemi
-
daemon tools ile açmaya çalıştığım 7.10 gb boyutunda StarCraft II oyun dvd (ya da başka bişey mi bilmiyorum boyutu 7gb) açılmıyor bir türlü. yani hiç açılmıyor. tanıyor, isoyu çalıştırıyor ama kurulum yapamıyor.
cdnin içini açıyorum ordan install.exeye taklıyorum tepki yok. daemon toolstan tıklıyorum tepki yok.
nasıl yükleyebileceğimi çözemedim. bu arada diğer imajları sıkıntısız çalıştırabiliyorum hatta starcraftı oynuyorum. ama SC2 olmadı olamadı.
-
Büyük ihtimalle setup.exe sinde hata var. Yeni bir exe indir yani oyunu yeniden download et. Ozaman düzelecektir diye tahmin ediyorum.
-
yanlış hatırlamıyosam oyunu yükleme sırasında net bağlantısının olmaması gerekiyodu
-
metalkolik bunu yazdı:
-----------------------------yanlış hatırlamıyosam oyunu yükleme sırasında net bağlantısının olmaması gerekiyodu
-----------------------------yüklemeye geçemiyorum ki
-
Hocam internet bağlantısını kes bide deamon toolsla açmak yerine winrarla açıp içindekileri biryere kopyalayıp öyle çalıştır.
-
upupup çözemedim henüz
-
ben ilk çıktığı zamanlar çekmiştim sorun yoktu. yarın tam indirdiğim ismini vereyim onu torrentten çek istersen.
-
orjinal sitesinden indirdim. adamlar deneme sürümü gibisinden veriyormuş oyunu zaten.
crack yapabilirim umarım.
