Staroffice
-
Baktım bir konu açılmamış böyle açayım dedim
http://www.sun.com/software/staroffice/
sun firması staroffice geliştirmiş.
Kullanan, seven, bakan, deneyn varmı ?
-
Yillardir var zaten :) Staroffice bildigim kadariyla baska bir firma tarafindan gelistiriliyordu , Sun firmasi aldiktan birsure sonra kodlari acip , OpenOffice oldu :) .Staroffice olaraklisansa tabi olarakta gelistiriliyor.
Toplam Hit: 1444 Toplam Mesaj: 2
