Steam - Magicka Wizard Wars
-
Arkadaşlar bu oyun kütüphaneme süreli olarak gelmişti , yüklememiştim.
Uzun zaman önce süresi doldu ve hala kütüphanemde duruyor. Fiyatına baktım 15$ dolar falan. Free falan da değil yani.
Acaba bir sorun mu oldu bugda falan mı kaldı , yoksa herkese mi verildi ?
-
free to play diye biliyorum ben bunu. Bende de var uzun süredir.
-
humble bundle da satılmıştı muhtemelen ordan aktif etmişsinizdir :)
ayrıca çok güzel bir oyun ancak neden bilmiyorum multiplayer özelliği Türkiyede aktif değil sanırım maç bulamıyor
-
magickanın ana oyunu çok fazla güzel olmasada dlc leriyle birlikte gerçekten güzel bir hal alabiliyor.
bu arada library'inde gözüküyordur ama açarken satın almanı ister yüksek ihtimal açmayı denedin mi?
FCN tarafından 06/Nis/14 15:28 tarihinde düzenlenmiştir -
FCN bunu yazdı
magickanın ana oyunu çok fazla güzel olmasada dlc leriyle birlikte gerçekten güzel bir hal alabiliyor.
bu arada library'inde gözüküyordur ama açarken satın almanı ister yüksek ihtimal açmayı denedin mi?
hocam şimdi indirdim , girdim oyuna.
oynanıyor.
-
arkadaşlar benim library de de Monaco 2h var ve paralı ne ayak anlamadım
-
torf bunu yazdı
arkadaşlar benim library de de Monaco 2h var ve paralı ne ayak anlamadım
monaco hafta sonu ıcın ucretsız 2h de 2hours hocam 2 saat yani :)
AntiSeptiK tarafından 06/Nis/14 22:32 tarihinde düzenlenmiştir
