folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Steam - Magicka Wizard Wars



Steam - Magicka Wizard Wars

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    Arkadaşlar bu oyun kütüphaneme süreli olarak gelmişti , yüklememiştim.

    Uzun zaman önce süresi doldu ve hala kütüphanemde duruyor. Fiyatına baktım 15$ dolar falan. Free falan da değil yani.

    Acaba bir sorun mu oldu bugda falan mı kaldı , yoksa herkese mi verildi ?


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    free to play diye biliyorum ben bunu. Bende de var uzun süredir.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    humble bundle da satılmıştı muhtemelen ordan aktif etmişsinizdir :) 

    ayrıca çok güzel bir oyun ancak neden bilmiyorum multiplayer özelliği Türkiyede aktif değil sanırım maç bulamıyor


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    magickanın ana oyunu çok fazla güzel olmasada dlc leriyle birlikte gerçekten güzel bir hal alabiliyor.

    bu arada library'inde gözüküyordur ama açarken satın almanı ister yüksek ihtimal açmayı denedin mi?

    FCN tarafından 06/Nis/14 15:28 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    FCN bunu yazdı

    magickanın ana oyunu çok fazla güzel olmasada dlc leriyle birlikte gerçekten güzel bir hal alabiliyor.

    bu arada library'inde gözüküyordur ama açarken satın almanı ister yüksek ihtimal açmayı denedin mi?

    hocam şimdi indirdim , girdim oyuna. 

    oynanıyor.


    Anarsistherif...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    torf
    torf's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    arkadaşlar benim library de de Monaco 2h var ve paralı ne ayak anlamadım


    İnsanların size karşı olması diye bir şey yoktur dostlarım, onlar sadece kendilerinden yanadırlar o kadar. bukowski
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek
    torf bunu yazdı

    arkadaşlar benim library de de Monaco 2h var ve paralı ne ayak anlamadım

    monaco hafta sonu ıcın ucretsız 2h de 2hours hocam 2 saat yani :)

    AntiSeptiK tarafından 06/Nis/14 22:32 tarihinde düzenlenmiştir

    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
Toplam Hit: 1067 Toplam Mesaj: 7