folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Steam Arayüz(Skin) Değiştirin



Steam Arayüz(Skin) Değiştirin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    sizde steam'in arayüzünden sıkıldıysanız böyle alayım çeşit çeşit ne vereyim müridlere

     

    http://www.pcgamer.com/2014/06/16/the-best-steam-skins/2/

    http://www.pcgamer.com/2014/06/16/the-best-steam-skins/3/

     

    Yukarıdaki sayfalardan steam arayüzünüzü beğenin ve indirin. Örneğin;

    ornek

     

     

    Sonrasında bu indirdiğinizi: C/program files/steam/skins içine atıyorsunuz

    Ve steam'in en tepesindeki ayarlara tıklayıp arayüzden skininizi belirliyorusunuz.Steamden seçme resmide aşağıda:

    steam

     


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Haymatlos bunu yazdı

    Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D

    valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)

    sas

    BerkayCit tarafından 16/Haz/14 22:12 tarihinde düzenlenmiştir

    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    mRBerkay bunu yazdı
    Haymatlos bunu yazdı

    Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D

    valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)

     

    Bu air tasarımı cidden güzelmiş ama. Bir yükleyim bakalım nasıl gözükecek :)


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Haymatlos bunu yazdı
    mRBerkay bunu yazdı
    Haymatlos bunu yazdı

    Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D

    valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)

     

    Bu air tasarımı cidden güzelmiş ama. Bir yükleyim bakalım nasıl gözükecek :)

    güzel gözüküyor hocam tavsiye ederim :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    http://metroforsteam.com/

    buda benimki gayet şık tavsiye ediyorum

Toplam Hit: 2015 Toplam Mesaj: 6