Steam Arayüz(Skin) Değiştirin
-
sizde steam'in arayüzünden sıkıldıysanız böyle alayım çeşit çeşit ne vereyim müridlere
http://www.pcgamer.com/2014/06/16/the-best-steam-skins/2/
http://www.pcgamer.com/2014/06/16/the-best-steam-skins/3/
Yukarıdaki sayfalardan steam arayüzünüzü beğenin ve indirin. Örneğin;

Sonrasında bu indirdiğinizi: C/program files/steam/skins içine atıyorsunuz
Ve steam'in en tepesindeki ayarlara tıklayıp arayüzden skininizi belirliyorusunuz.Steamden seçme resmide aşağıda:

-
Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D
-
Haymatlos bunu yazdı
Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D
valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)
BerkayCit tarafından 16/Haz/14 22:12 tarihinde düzenlenmiştir
-
mRBerkay bunu yazdıHaymatlos bunu yazdı
Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D
valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)
Bu air tasarımı cidden güzelmiş ama. Bir yükleyim bakalım nasıl gözükecek :)
-
Haymatlos bunu yazdımRBerkay bunu yazdıHaymatlos bunu yazdı
Yıllar önce böyle çeşit çeşit deneyip hiçbirinden memnun kalmaımştım. Alışılagelmişlik olsa gerek orijinal tasarıma geri dönmüştüm ama cidden güzel tasarımlar mevcut. Ne var bu kadar önyargılı olmasam da farklı farklı takılsam :D
valla bende genelde öyleyimdir ama şu tasarımı kurdum çok memnun kaldım :) bakalım ne süre sonra default a dönücem =)
Bu air tasarımı cidden güzelmiş ama. Bir yükleyim bakalım nasıl gözükecek :)
güzel gözüküyor hocam tavsiye ederim :)
-
buda benimki gayet şık tavsiye ediyorum
