Steam'e Girebilen Var Mı ?
-
Merhabalar,iki gündür steame girmeye çalışıyorum ama hata alıyorum şifreyi 5 kere değiştirdim ne steamin uygulamasından ne web sitesinden girebiliyorum.CS go alacaktım bitmeden alayım diyorum.Herkeste aynı sorun mu var ? çözüm nedir ?
-
Sıkıntı yok steamde.
Dns ile alakalı olabilir durumun. Dns değiştirip dene birde.
-
hocam dns filan yok ki bende her şey otomatik yani.ccleaner ile temizledim bi pc yi ondan sonra gireyim dedim olmadı
-
modemi reslesene bi, bi kez oldu banada saçma ama modem resleyince düzeldi
-
steam uygulamasından almak zorunda değilsin ki sitesinden alabilirsin.. istersen kart bilgilerini ver ben sana hediye olarak alıyor gibi göndereyim
-
demin ben de giremiyodum vpn açık unutmuşum ondan heralde
