folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Stratejilerin Krali Geri Dondu!, Command & Conquer 3



Stratejilerin Krali Geri Dondu!, Command & Conquer 3

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Arkadaslar oyunu aldim ustelik 2 versiyon var biri normal birisi Kane Edition diye mukemmel bir oyun olmus

    EA bu sefer C&C serisine gereken onemi vermis ve mukemmel tek kelimeyle mukemmel bir oyun olmus, Red Alert 2 den sonra bu kadar guzel bir strateji gorecegimi ummuyordum. Yine command bar sag tarafta hersey ozunde. Barracks, War Factory, Command Center, hele o kaynak toplama arabasi bile mukemmel :) hersey eskisi gibi olmus.Generals gibi bir Amerika reklamciligi yapilmiyor oyunda

    Grafikler sahane ve makinemde hic kasmadi simdiye kadar

    Bu oyun kacmaz,  mutlaka deneyin.

    Welcome Back Commander var oyuna ilk girince insanin tuyleri diken diken oluyor ya :D  Hatirliyorumda Westwood zamaninda ilk C&C'yi hala durur oyun bende :) Ama dedigim gibi eger strateji seviyorsaniz ve kralin donusune taniklik etmek istiyorsaniz, sizi NOD tarafina alalim... 


    I find your lack of faith disturbing.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    gidip alacamda sen bana senin sistemi söylesene o videolar kaçmaz ondan ripini indirmiyorum isteyene kane editionunda 1 gblik ripini veririm sorun değilde o videolar kaçmaz bence.Sistem ne sistem :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    aga ben iyilerin tarafındayım:D

    muhbir-tbt@hotmail.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    P4 3.00ghz

    2GB DDR2 Ram

    x1600pro ekran karti

    fatal1y motherboard fln fln fln :D

    Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)  


    I find your lack of faith disturbing.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    boyutuda 8049MB aq indir indir bitmez aq :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dangerover
    dangerover's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    P4 3.00ghz

    2GB DDR2 Ram

    x1600pro ekran karti

    fatal1y motherboard fln fln fln :D

    Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)  


    -----------------------------
    bide yazmısın oyun bendfe hiç kasmıyor a.q o ramla kasarmı :D

    Bu aralar Pek net..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maganda
    maganda's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    ben cafeye indiriyim bari bütün makinalarda 2 gb ram var :O)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    kanser bunu yazdı:
    -----------------------------
    LordVader bunu yazdı:
    -----------------------------

    P4 3.00ghz

    2GB DDR2 Ram

    x1600pro ekran karti

    fatal1y motherboard fln fln fln :D

    Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)


    -----------------------------
    bide yazmısın oyun bendfe hiç kasmıyor a.q o ramla kasarmı :D
    -----------------------------

    Cok dogru soluyosun abi :)) 

    *Birde 2 DVDlik yani tek DVD9lar deil 2DVDlik C&C sorun cikartiyor, MoviesN dosyasinda onun icin cdyi bi sabunlu suyla yikayin, ceteleyin iice :D 


    I find your lack of faith disturbing.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    umarım bende kaldırır 600 küsür ram , P4 2.4 Fx5500x256 ekran kartı , sorun çıkarmadığını bilsem alırım hemen..


    dont think twice its all right
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ben hala red alert 2 oynuyorum büyük zevkle.müzikleri bile süper.bırakamıyorum bu oyunu

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 1383 Toplam Mesaj: 10