Stratejilerin Krali Geri Dondu!, Command & Conquer 3
-
Arkadaslar oyunu aldim ustelik 2 versiyon var biri normal birisi Kane Edition diye mukemmel bir oyun olmus
EA bu sefer C&C serisine gereken onemi vermis ve mukemmel tek kelimeyle mukemmel bir oyun olmus, Red Alert 2 den sonra bu kadar guzel bir strateji gorecegimi ummuyordum. Yine command bar sag tarafta hersey ozunde. Barracks, War Factory, Command Center, hele o kaynak toplama arabasi bile mukemmel :) hersey eskisi gibi olmus.Generals gibi bir Amerika reklamciligi yapilmiyor oyunda
Grafikler sahane ve makinemde hic kasmadi simdiye kadar
Bu oyun kacmaz, mutlaka deneyin.
Welcome Back Commander var oyuna ilk girince insanin tuyleri diken diken oluyor ya :D Hatirliyorumda Westwood zamaninda ilk C&C'yi hala durur oyun bende :) Ama dedigim gibi eger strateji seviyorsaniz ve kralin donusune taniklik etmek istiyorsaniz, sizi NOD tarafina alalim...
-
gidip alacamda sen bana senin sistemi söylesene o videolar kaçmaz ondan ripini indirmiyorum isteyene kane editionunda 1 gblik ripini veririm sorun değilde o videolar kaçmaz bence.Sistem ne sistem :D
-
aga ben iyilerin tarafındayım:D
-
P4 3.00ghz
2GB DDR2 Ram
x1600pro ekran karti
fatal1y motherboard fln fln fln :D
Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)
-
boyutuda 8049MB aq indir indir bitmez aq :D
-
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------P4 3.00ghz
2GB DDR2 Ram
x1600pro ekran karti
fatal1y motherboard fln fln fln :D
Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)
-----------------------------
bide yazmısın oyun bendfe hiç kasmıyor a.q o ramla kasarmı :D -
ben cafeye indiriyim bari bütün makinalarda 2 gb ram var :O)
-
kanser bunu yazdı:
-----------------------------
LordVader bunu yazdı:
-----------------------------P4 3.00ghz
2GB DDR2 Ram
x1600pro ekran karti
fatal1y motherboard fln fln fln :D
Bende tum ayarlar very highta 8 kisilik haritada hepsi hard ordular kapisio pek bi sorun olmuo ama dedigim gibi Ram sart :)
-----------------------------
bide yazmısın oyun bendfe hiç kasmıyor a.q o ramla kasarmı :D
-----------------------------Cok dogru soluyosun abi :))
*Birde 2 DVDlik yani tek DVD9lar deil 2DVDlik C&C sorun cikartiyor, MoviesN dosyasinda onun icin cdyi bi sabunlu suyla yikayin, ceteleyin iice :D
-
umarım bende kaldırır 600 küsür ram , P4 2.4 Fx5500x256 ekran kartı , sorun çıkarmadığını bilsem alırım hemen..
-
ben hala red alert 2 oynuyorum büyük zevkle.müzikleri bile süper.bırakamıyorum bu oyunu
