Street Fighter Lazım ?
-
Beyler bana bu street fighter en son çıkan hangisiyse bilgisayarımda oynayabilmem için bir sürümü lazım az önce bi şey indirdim ama hiç exe felan yok rom mom diyor bulamadım onuda 67 mb içimde patladı :P. Bir bilginiz varsa sevinirim bende en son Street fighter II sürümü var yani 10 yıl önceki sürüüm. Sanırım en son II 3th fight diye bişey var . Bulamadım bir bilginiz varsa yazın lütfen.
-
indirdiğin romu silmediysen hangi platform için olduğunu ögren, ona göre bi emulator indir.öyle ac
emulator indirmek istiyosan www.emulator-zone.com burada envai cesit emulator var gir indir -
Arcade yazıyor..
-
ya sen 2nin linki versene nostalji yapalm bi:)hakkaten iyi olur azmı oynadım:)
Toplam Hit: 686 Toplam Mesaj: 4
