Strife Beta Key [İstek]
-
Evet moruklar AoS türü oyunları çok oynadım, dota 2 berbat, wc3 dota hala güzel fakat eskidi. LoL sevmiyorum, HoN ihtiyaçlarımı karşılıyordu, HoN'da türkler ve rusları dışlamış, strife deneyeyim diyorum. Nasıl beta key edinirim hızlıca var mı fikriniz ? e-mail listesine katılmakla olacak gibi durmuyor.
Toplam Hit: 550 Toplam Mesaj: 1
