folder Tahribat.com Forumları
linefolder Skype - Mirc - Irc - Icq - Mail Güvenliği
linefolder Şu An Pc De Yüklü Olan Windows Live Messengeri Silip 7.5 İ Yükliyebilirmiyim ?



Şu An Pc De Yüklü Olan Windows Live Messengeri Silip 7.5 İ Yükliyebilirmiyim ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek
    beyler live messengeri silip 7.5 i çalıştırabilirmiyim live messenger de listem düzgün cıkmıyor falan. warmı böyle bişey ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    denetim masası - program ekle kaldırdan kaldırabilirsin

    sona da burdan yükleyebilirsin

    http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=msn-messenger-turkce-7.5&lid=1592


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 10538 Toplam Mesaj: 2