Şu Konuya Bir El Atalım. Asp"De Sms Göndermek.
-
Arkadaşlar bu konu benim çok dikkatimi çekiyor. Şimdi çeşitli yerlerde scriptler felan dağıtılıyor ama bildiğiniz gibi çalışmıyor. Yok script eksik yok bileşen yüklü değil felan vs... Bu konuyu bir çözüme kavuştursak diyorum.
-
hangi script çalışmıyo ?
ne eksik neyi çözüme kavuşturcaz?
-
elindeki scriptleri upload et bakalım inceleyelim.
Toplam Hit: 819 Toplam Mesaj: 3
