Su Roketi Nasıl Yapılır?
-
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=su+roketi
burada arkadaş şöyle yazmış:
"su ve basincli havayla calisan roket turu. roketin govdesi genellikle bildigimiz pet siseden yapilir. cok fazla ugrasmadan 30-40 metre yukselebilen bir roketiniz oluyor. guzel ve zevkli bir hobidir. ve neredeyse sifir tehlikeyle roketlerle oynama, hasir-nesir olma sansiniz var..."
böyle bir roketin nasıl yapıldığını bilen bir arkadaşımız var mı?
veya buna benzer bir roketin nasıl yapıldığını bilen var mı?
not:Kola-mentos olayı hariç :) (çok klasikleşti yahu)
-
Tatilde 2 gün aralıksız uğraşıp, didimin ortasında bilmem kac derece sıcaklıkta götüm pişe pişe hırdavatcı arayıp, malzeme alıp, şişme botu şişiren pompa kullanarak yapmıştım, ama dik değil tehlikeden dolayı eğimli yatırmak zorunda kaldık, ucundaki sibobuyla birlikte ucurmdan uctu :( bi dahada yapmadım..
Discovery Channel belgesellerinden birinde gördüm,youtubede videoları vardı biraz araştır...
-
-
adamın şişenin ucuna taktığı tıpa gibi birşey varya, onu nereden bulabilirim?
-
az daşşak geçelim:D
Saksafoncudan=)
hırdavatçılardan tabikide!
-
adama ne istiyorum diyeceğim yani hoca :)
şişenin içinde daha önceden su vardı sonra bu şişeye adam hava pomapladı değil mi?
edit:
