Subseven CGI Logger?
-
Kodlara sahip olan ve nası kurulacağını bilen veya onunda dökümanı elinde bulunan varmı? varsa plz boomer_lexg@yahoo.com a mail atsın veya buraya msj olarak yazsın mailini versin, veya bi yere upload edip adresi versin, veya herhangi bi sitede varsa onun adresini versin plz...
Veya ben yapabilirim diyen varsa biraz banada öğretsin :) (CGI dan hiç anladığım yok yaw ne ki bu CGI)...
Yani o kadar zormu herhangi bi trojan için kendi cgı loggerimi yazmak? bilgisi olanlar plz kontak kurun... -
CGI yi linux hostuna koy, chmod ile permissionlari ver sora sub7 serverini editleip koduun yerin adresini ver. sora sayfayi acip görürsün victimleri, sub7 in sayfasindan cekebilirsin ama hatirlamiom neresi, subseven.slak.org du sanirim
-
geçenlerde sub7.net i açmışlardı official site olatak ama noldu bilmiyorum site açılmıyo subseven.ws diye bi yere yönlendiriyo onuda yaklaşın 2 saat bekledim açılmadı bi türlü... yokmu yaw kimsede ?
Toplam Hit: 1793 Toplam Mesaj: 3
