folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Subtitle Workshop Altyazı Zaman Kayması



Subtitle Workshop Altyazı Zaman Kayması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar Prison break 1.sezon ı zamunda dan indirdim fakat türkçe alt yazıların hiçbiri uymuyor zaman olarak. İngilizce alt yazı indirdim zamanı uyuyor. 

    şimdi gelelim asıl konuya , ingilizce alt yazıyı alıp türkçe alt yazının zamanı olarak eklemek istiyorum ya da buna benzer bir çözüm ile halletmek istiyorum. Bunu ne şekilde yapabiliriz _?


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    hocam bu yöntemi denedim az önce de şu dikkatimi çekti satır sayıları aynı değil , yani ingilizce de adamlar çok düzenli şekilde alt yazıyı eklemişler ve türkçe dublajda ise satır sayıları çok fazla olmuş onun için zamanlama yı yine tutturamadım :S


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    coder2 bunu yazdı

    hocam bu yöntemi denedim az önce de şu dikkatimi çekti satır sayıları aynı değil , yani ingilizce de adamlar çok düzenli şekilde alt yazıyı eklemişler ve türkçe dublajda ise satır sayıları çok fazla olmuş onun için zamanlama yı yine tutturamadım :S

    öyle zamanlama tutturmayı denersen sittin sene senkron yapamazsın.

    Önce altyazının fps değeri ile izlediğim videonun fps değeri uyuşuyormu bak. Uyuşmuyorsa altyazıyı filme uygun hale getir (fps değişimi)

    Fps uygunsa vey auygun hale geldiyse altyazıyı ileri ve geri alarak (gecikme ayarlama) uygun hale getir.

    torpedo_XL tarafından 16/May/15 02:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bu yüzden her zaman adam altyazıyı neye senkronlamışsa onu indirin diye öğüt veriyoruz

    en kötüsü, adam brrip bi sunuma seknronlamışsa, sen de brrip bi sunum bul onu indir (fps aynı olsun)

    kafama göre, "dur zamunda da buldum şunu indireyim" yaparsan böyle eziyet çekersin

     

    illa 720p arıyorsan

    Prison.Break.S01.720p.BluRay.DTS.x264-ESiR

    seed bulması sıkıntı ama rarbg'deki yavaş da olsa çekmeye başladı

     

    en azından blueray 720p başka bi sunum bulsan altyazı uyar

    http://altyazi.org/sub/s/137299/Prison-Break.html

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coder2
    coder2's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2007
    Erkek

    Adam in verdigi Aly yazi da hatalı iste hocam ,  bilgiler için tesekkurler 


    Önceleri Kızlar Utanınca Kızarırdı Şimdilerde Kızarınca Utanıyorlar..
Toplam Hit: 766 Toplam Mesaj: 6