Sunucu Bulunamıyor(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek

    S.a müridler bikaç gündür bazı sitelere girmeye çalıştığımda sunucu bulunamıyor hatası alıyorum ama bikaçkere yenile dediğimde sayfa açlıyor sizce sorun nedir? tahribata bile 3kerede zor girdim:s


    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bendede oluyo dnsler düşmüyo düzeliyo sonra

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    bendede oluyo dnsler düşmüyo düzeliyo sonra
    -----------------------------
    internettenmi kaynaklanıo sorun sence hocam

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    hacı bende de aynı sorun var.1-2 hafta oldu ama hala düzeledi firefoxtan bağlanıyordun şimdi ie8 i deniyorum yine aynı.bir seferde sadece google ı açabiliyor.yerimlerimdeki sitelerin hepsi sunucu bulunamıyor uyarısı veriyor.kapatıp tekrar açıyorum.sayfa açıldktan sonra diğer sayfalara geçerken de aynı sorun oluyor.çözümünü bilen var mı??

    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hoca ben biliyorum galiba. DNS ayarlrı yüzünden böle yapıyor.

    4.2.2.1
    4.2.2.2 yken face vs bazı siteleri açmıyor sora otomatiğe getiriyorum düzeliyor. böyle bidene ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    ok hacı denemeye başladım.

    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    sorun telekomdan kaynaklanıyor. çoğu ilde bu sorun var. bazen öyle sinir ediyorki face e 10 15 kere yenilediğim oluyo.

    ipconfig/flushdns yi denemeyi ihmal etmeyin. ve modeminizi kapatıp açmayı.


    Nerde o eski TBT...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    bendede çok fazla oluyordu hatta oynadıım online oyunlarda sorun yaşıodum sonra dns leri otomatik ala cevirdim kendim giriodum :D şimdi taş gibi sorunsuz her site

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    bende de dns falan kullanınca aşırı yavaş internet :| bazen rapidden dosya bile çekmiyor yavaş oldugundan :| son bir haftadır dns kullanarak en çok 8.9 k ya cıktı hız :| 

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanliay
    kanliay's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Erkek
    face i boş ver de tbt a bile giremiyordum.by_kamu nun dediği gibi yaptım dns yi otomatik al.şimdilik bi sorun yok.

    Gemiler mi batacak??O zaman batsın!!!!!
Toplam Hit: 2149 Toplam Mesaj: 10