Sunucu Bulunamıyor(Yardım)
-
S.a müridler bikaç gündür bazı sitelere girmeye çalıştığımda sunucu bulunamıyor hatası alıyorum ama bikaçkere yenile dediğimde sayfa açlıyor sizce sorun nedir? tahribata bile 3kerede zor girdim:s
-
bendede oluyo dnsler düşmüyo düzeliyo sonra
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bendede oluyo dnsler düşmüyo düzeliyo sonra
-----------------------------
internettenmi kaynaklanıo sorun sence hocam -
hacı bende de aynı sorun var.1-2 hafta oldu ama hala düzeledi firefoxtan bağlanıyordun şimdi ie8 i deniyorum yine aynı.bir seferde sadece google ı açabiliyor.yerimlerimdeki sitelerin hepsi sunucu bulunamıyor uyarısı veriyor.kapatıp tekrar açıyorum.sayfa açıldktan sonra diğer sayfalara geçerken de aynı sorun oluyor.çözümünü bilen var mı??
-
Hoca ben biliyorum galiba. DNS ayarlrı yüzünden böle yapıyor.
4.2.2.1
4.2.2.2 yken face vs bazı siteleri açmıyor sora otomatiğe getiriyorum düzeliyor. böyle bidene ? -
ok hacı denemeye başladım.
-
sorun telekomdan kaynaklanıyor. çoğu ilde bu sorun var. bazen öyle sinir ediyorki face e 10 15 kere yenilediğim oluyo.
ipconfig/flushdns yi denemeyi ihmal etmeyin. ve modeminizi kapatıp açmayı.
-
bendede çok fazla oluyordu hatta oynadıım online oyunlarda sorun yaşıodum sonra dns leri otomatik ala cevirdim kendim giriodum :D şimdi taş gibi sorunsuz her site
-
bende de dns falan kullanınca aşırı yavaş internet :| bazen rapidden dosya bile çekmiyor yavaş oldugundan :| son bir haftadır dns kullanarak en çok 8.9 k ya cıktı hız :|
-
face i boş ver de tbt a bile giremiyordum.by_kamu nun dediği gibi yaptım dns yi otomatik al.şimdilik bi sorun yok.
Toplam Hit: 2149 Toplam Mesaj: 10
