Sunucu Tarih Yılınız Yanlışsa :)
-
s.a arkadaşlar
kendi yaşadığım bir sorun sonucu sizinde başınıza gelirse kullanmanız için bi kod paylaşıyorum.
eğer sunucunuzda gün ay ve saatte sorun yok ama yılda sorun varsa - benim gibi :) -aşağıdaki fonksiyonu veritabanınızın datetimeında kullanabilirsiniz.
not : mysql da denedim. mysql içindir kod. diğerlerinde yıl ay gün sıralaması nasılsa ona göre düzenleme yaparsınız ;)
Tarih= "2009-"&Month(Now())&"-"&day(Now())&" "&Hour(Now())&":"&Minute(Now())&":"&second(Now())&""
<%=tarih%>
yıl öle zırt pırt değişen bişey olmadığı için anca yılda 1 değiştirirsiniz :)
trip emreye selam damara devammm :D
-
tarihi giriş yapılan bilgisayardanmı çekecek yani
-
sunucudan yine fakat yılı düzeltmiş oluyoruz
-
anladım, peki saati microsoftunkiyle aynı yapamıyormuyuz
yada belirli bir zaman dilimine uyduramıyormuyuz +2 gibi -
:D vay bea :D
-
foxlü bize may es küyel öğret :|
-
<%=FormatDateTime(Date, 1)%> yapınca 19 şubat cuma gibi göstermesi gerekio ama bende şubat ve cuma ingilizce yazı hosting serveri usada ondan onu nasıl yapabilirim :(
-
arkinfes şu fonksiyona göre ekle
bugun= Day(date)
ay=Month(date)
yil=Year(date)
aylar = Array("yok","Ocak","Subat","Mart","Nisan","Mayıs", "Haziran","Temmuz","Agustos","Eylul","Ekim","Kasim","Aralik")
aylarnum = Array("0","1","2","3","4","5", "6","7","8","9","10","11","12")
ayname = aylar(ay)
aynum = aylarnum(ay)
gun = Weekday(Weekday(date))
gunler = Array("yok","Pazar","Pazartesi","Sali","Carsamba", "Persembe","Cuma","Cumartesi")
tarih = "" & bugun &"." & aynum &".2009, " & ayname &" " & gunler(gun) & "" -
hocam peki site tahribat gibi sürekli kullanılan bir site olursa diyelim performans etkilenirmi diye düşünüyorum ?
