Sunum İçin Animasyon Yapımı
-
Merhaba Müridcanlar,
Grafik konusunda pek bilgili değilim lakin şöyle bir ihtiyacım doğdu. Bir harita düşünün bu harita üzerinde bir gemi belli bir noktaya küçülecek ve benim belirttiğim rotada ilerleyecek. Böyle bir animasyon hazırlamam gerekiyor. Sunum havasında olacak. Bunun için önerebileceğiniz yöntem program her türlü materyale ihtiyacım var..
-
Bknz: Avatarım
-
aynı boktan muzdaribim animasyon yapmam lazım yapamıyorum flash öğren falan diyorlar bana basit şeyler lazım :| yani bir iki günde öğreneceğim program olsa uğraşırım.
-
e burada yapilmisi var :)
prezi :)
-
Adobe captivate hocam :D
-
ComputerWolf bunu yazdı
e burada yapilmisi var :)
prezi :)
Preziyi deniyorum hocam bakalim:)
-
ndmylmz bunu yazdı
Adobe captivate hocam :D
Flash gibi ögrenmesi zaman alir mi hocam. Daha dogrusu bana 1 hafta coEbilecegim birsey lazim:)
-
u235 bunu yazdı
Bknz: Avatarım
Hocam o kadar zamanim yok:):):)
Ama keske biraz baksaymisim zamaninda
-
rappermcs bunu yazdındmylmz bunu yazdı
Adobe captivate hocam :D
Flash gibi ögrenmesi zaman alir mi hocam. Daha dogrusu bana 1 hafta coEbilecegim birsey lazim:)
Hocam yapmak isediğin şeyi 1 saatte öğrenip yaparsın. Animasyonlar hareketler falan var, zamanlamalar var onları ayarlıyosun. Çabuk çözersin 1 hafta sürmez
-
ndmylmz bunu yazdırappermcs bunu yazdındmylmz bunu yazdı
Adobe captivate hocam :D
Flash gibi ögrenmesi zaman alir mi hocam. Daha dogrusu bana 1 hafta coEbilecegim birsey lazim:)
Hocam yapmak isediğin şeyi 1 saatte öğrenip yaparsın. Animasyonlar hareketler falan var, zamanlamalar var onları ayarlıyosun. Çabuk çözersin 1 hafta sürmez
aynen hocam bende yeni öğrendim captivati zor bişi değil ben 1 haftada baya bişiler yapmıştım çok hoşuna gitti herkesin sen istediğin şeyi en fazla 2 saatte yaparsın diye tahmin ediyorum
-
Eyv beyler hemen bisiyler denemeye basliyorum saolun
Prezi ve keynote isimi gormedi hocam
