Superonlayncılar Apartmana Gelmiş
-
Gençler bir iki ay önce bizim mahalleye superonlayn fiber döşedi
Ablacığım da başgan olduğu için şöyle bir kağıt bırakmışlar .. kısaca Kat malikleri başgan aplama yetki verecekler..
-- Site/apartmanı maliki olarak TurkcellSuperonline ın sitemiz kurulu olduğu tüm alan ve sahalarda alt yapı şebekesi kurması bu alt yapı üzerinden ses internet data vs vs her türlü elektronik haberleşme hizmetlerini sunması için sitemiz/apartmanımız ile superonline arasında "S.O. A.Ş Altyapı Şebekesi Kurma ve İşletme Protokolü " imzalanmasına ve bu prtokolü sitemiz adına YK adına yönetcin.. imzalamasına muvafakat ederim..
şimdi bu imza ile başgan SO ile anlaşmaya yetkili kılınıyor
fakat bu imzalanacak olan k"kurma işletme protokolu nasıl bir şey daha önce böyle bir durumla uğraştınız mı?
2. Tabi bizim ADSL modem boşa çıkacak ( daha yeni almıştım aq)
3. Eli yüzü düzgün (USB media server destekli misafir wifili falan bir FO modem router kaçriradır
4. Ben şu an 70 küsür domalıyorum sınırsız TTNETe ( protokol biteli1 ay falan oluyor da.. pederin üstüne hat , o da mefta oldu 6 ay önce gidip uğraşmadım da ) BU s2ik SO lar ne kadar ister
5 Tesisat çekildi diye almak zorundamıyız?
+18 ifadeler gizli olsun
-
Kursunlar işte hocam altyapıyı ne güzel. Ben elli sefer yazdım adamlar siklemedi bile.
-
basligi okuyacam diye beynim hararet yapti reset attim
