

Şüphe | Yeni | Dvbrip | Xvid | Her Hafta Güncel | 2011 - ????
-
Şüphe | Yeni | DVBRip | XviD | Her Hafta Güncel | 2011 - ????
---------Milyarder işadamı Sedat Kutlu'nun merakla beklenen vasiyeti, Kutlu Ailesi'nde şok etkisi yaratır. Oğulları; Tarık, Aziz ve eşi Cavidan dışında mirasa ortak olan biri daha vardır; İpek Beyaz. Sedat Kutlu'nun herkesden sakladığı yasak aşkından olan kızı.
Her şeyden habersiz olan İpek, mütevazı yaşamını sürdürürken annesini meçhul bir cinayete kurban verir. İpek'i de öldürdüğünü düşünen seri katilin hesaba katmadığı bir şey vardır. İpek bundan sonra hayatına kafasındaki kurşunla devam edecektir.
Artık İpek için yanıt bulması gereken tek bir soru vardır. Kendisini ve annesini kim, neden öldürmek istemiştir?
İpek, Kutlu Ailesi'nin avukatından hayatını altüst edecek cevabı öğrenir. Annesinin katili Kutlu Ailesi'nden biridir. Bu Şüphe ile İpek vasiyeti kabul eder ve Kutlu Ailesi'ne girer. Artık bundan sonra ne İpek ne de Kutlu Ailesi için hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktır.---------
---------------------- -
Burası...Editlenecek
-
çok salak bi dizi olmakla beraber . dizilerde insanları sosyeteliğe altında jiplere özendirdiklerini açık açık ortaya vuran gereksiz sermaye harcanmış bi yapım. ama bizim koca karılar bunuda izler.
-
bı dızıde bu karı varsa o dızı tutmaz
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
bı dızıde bu karı varsa o dızı tutmaz
-----------------------------aynen nefret ediyorum bu kadından
bi dizide mimet mimeet diye ağlıyordu unuttum diziyi
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------
bı dızıde bu karı varsa o dızı tutmaz
-----------------------------aynen nefret ediyorum bu kadından
bi dizide mimet mimeet diye ağlıyordu unuttum diziyi
----------------------------- -
WebJas bunu yazdı:
-----------------------------
çok salak bi dizi olmakla beraber . dizilerde insanları sosyeteliğe altında jiplere özendirdiklerini açık açık ortaya vuran gereksiz sermaye harcanmış bi yapım. ama bizim koca karılar bunuda izler.
----------------------------- -
o nasıl bir slogan la?
kimseye güvenme,kendine bile?
herşeye kanan,inanan ve rahatlıkla güdülebilen bir halkı iyice paranoyak yapacaklar.ondan sonra kadın eve bir gün geç gelen kocasını kendisini aldatmakla suçlayacak.ondan sonra bizim güvenlik güçleri lsd ile soğuk savaş taktiği uygulayan devletler ile ne gibi bir mücadele içinde diye sitem edecek.ula güvenlik güçleri halkla mı uğraşsın dış güçlerin soğuk savaşına mahsuben taktik mi arasın?ondan sonra suç iktidarda olur aq.en basit fark ben stamford bridge de bir metre önünde drogba ile rooney kapışırken birasını yudumlayan adam var,üçüncü ligde futbolcular ile arasında çelik tel,elektrikli tel,polis ve sivil polisler varken bir statda maç izlemek var küfür,satır,bıçak eşliğinde.velhasıl dizilerin ne zararı var demeyin daha yazardım ama gözler gidiyo iyice benim.düzenin taktikleri hep bunlar.türkiyede hiçbir dizi,müzik,film yoktur ki ınların elinden ve onayından geçmemiş olsun.zaten milletin aklı havada,sadece karşı cins ile birlikte olduğunda mutlu olacağına inandırılmış.o yüzden koy diziye bir aşk teması.millet kendinden geçsin izlerken.sinirlendi iyice aq.neyse ben flying biraz yatayım en iyisi.herkeze benden çay...

