folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Süpronline Tılgın Modem Anten Sorunu



Süpronline Tılgın Modem Anten Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chirkin01
    chirkin01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşlar süperonline fiberi komşu ile ortak kullanıcaz ama şöyle bir sorun var kablo çekmek istemiyorum ancak wireless anten gücüde yetersiz geliyor  varsayılan olarak gelen antenide birtürlü çıkartıp bendeki antenide takamadım antenin  nasıl çıkarıldığını veya bu konuda kablosuz olarak nasıl bir çözüm bulabileceğimizi bileniniz varmı ?

    ayrıca modemde bi usb giriş var ne işe yarar bu usb girişi  nette biraz araştırdım adam gibi birşey diyende  yok

    not modem tilgin 1311 c li birşey olması lazım modem komşuda olduğundan modeli tam hatırlamıyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Kendi alicini guclendirmeyi dene hocam, veyahut aradaki engellerin daha az olup sinyallerin daha rahat gececegi sekilde bi konumlandirma..

    Hic olmadi repeater al, kendi evinde sinyalin geldigi bir yere kuruver senin eve dagitsin


    ...said addicted.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    chirkin01 bunu yazdı

    arkadaşlar süperonline fiberi komşu ile ortak kullanıcaz ama şöyle bir sorun var kablo çekmek istemiyorum ancak wireless anten gücüde yetersiz geliyor  varsayılan olarak gelen antenide birtürlü çıkartıp bendeki antenide takamadım antenin  nasıl çıkarıldığını veya bu konuda kablosuz olarak nasıl bir çözüm bulabileceğimizi bileniniz varmı ?

    ayrıca modemde bi usb giriş var ne işe yarar bu usb girişi  nette biraz araştırdım adam gibi birşey diyende  yok

    not modem tilgin 1311 c li birşey olması lazım modem komşuda olduğundan modeli tam hatırlamıyorum

    Modemin panelinden, antenin gücünü ayarlayacağın bir yer olması lazım, onu son ayara al. Usb girişi ise printer server, ve storage ları networke açmak için kullanılıyordu hatırladığım kadarıyla.

Toplam Hit: 2195 Toplam Mesaj: 3