folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Suriyeli Mültecilere Sınavsız Üniversite Hakkı



Suriyeli Mültecilere Sınavsız Üniversite Hakkı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Suriyeli mülteciye Türkiye'de üniversite kapısı açıldı. YÖK, Suriye'de okuyan öğrencilerin zaman kaybının önüne gelmek için sınırdaki illerde bulunan 7 üniversitede "özel öğrenci" olarak okuma hakkı verdi. Mültecilerin kayıt yaptırması için hiçbir belge istenmeyecek, sadece beyanda bulunmaları yeterli olacak.

    http://www.cnnturk.com/2012/guncel/09/22/suriyeli.multeciye.sinavsiz.universite/677698.0/index.html


    Artık ebesinin amı diyorum. Bu yüzden mi panik atak krizlerine girdim, bu yüzden mi 6 ay ilaç tedavisi gördüm.
    Hepten kendi memleketimizde azınlık olduk amk.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ProBilisim
    ProBilisim's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2013
    Erkek

    Hocam yapacak birşey yok. öğrenci belgesi varsa kaldığı yerden devam etmesi açısından bir imkan olabilir aslında.sonucta sınavı var şusu var busu var. (geçerse ne ala!)  Akabinde Bizim milletimizden okuyan öğrencilere bakıyorsun,çokta iyi değiller,hatta hiç iyi değiller. %70 gibi bi çoğunluğuna mal diyebiliriz. Adamlar okumaktan başka her bi boku yapıyor. Bizzat kendi okuduğum üniversitede  bu kesim baya bi  fazla idi.(9 eylül) . sırf karı kız için kayıt yaptıranlar vs , birçok elemanda tanıyorum şahsen. kızlarımızı hiç söylemiyim. ortam g*t olmuş kısacası. eğitim konusunda çekememezliğe gerek yok diye düşünüyorum.Zekilerse varsın okusunlar  abicim.yeterki okusunlar...ne gelirse cahilden gelirmiş. Bu arada senin sanırım piskolojik sorunların var yanlış anlama "6 ay ilaç tedavisi gordum", dediğin için diyorum.. herşeyi boşver abicim gözünün önüne bak, sağı soluda boşver, güzelce derslerine çalış..okulunuda bitirirsen, toplumda dik durursun. kafanda rahatlar..


    Sana Herşeyi uzun uzun anlatabilirim ama senin yerine anlayamam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    ProBilisim bunu yazdı

    Hocam yapacak birşey yok. öğrenci belgesi varsa kaldığı yerden devam etmesi açısından bir imkan olabilir aslında.sonucta sınavı var şusu var busu var. (geçerse ne ala!)  Akabinde Bizim milletimizden okuyan öğrencilere bakıyorsun,çokta iyi değiller,hatta hiç iyi değiller. %70 gibi bi çoğunluğuna mal diyebiliriz. Adamlar okumaktan başka her bi boku yapıyor. Bizzat kendi okuduğum üniversitede  bu kesim baya bi  fazla idi.(9 eylül) . sırf karı kız için kayıt yaptıranlar vs , birçok elemanda tanıyorum şahsen. kızlarımızı hiç söylemiyim. ortam g*t olmuş kısacası. eğitim konusunda çekememezliğe gerek yok diye düşünüyorum.Zekilerse varsın okusunlar  abicim.yeterki okusunlar...ne gelirse cahilden gelirmiş. Bu arada senin sanırım piskolojik sorunların var yanlış anlama "6 ay ilaç tedavisi gordum", dediğin için diyorum.. herşeyi boşver abicim gözünün önüne bak, sağı soluda boşver, güzelce derslerine çalış..okulunuda bitirirsen, toplumda dik durursun. kafanda rahatlar..

    hakli valla


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    hocam haberin tarihine bak eski bişe bu.. hani en son noldu bilmiyorum belki şu dönemde çoktan yerleşmiş olabilirler elin arapları bizim girmek için götümüzü yırttığımız yerlere....


    Zugzwang
Toplam Hit: 1168 Toplam Mesaj: 4