Suriyeli Mültecilere Sınavsız Üniversite Hakkı
-
Suriyeli mülteciye Türkiye'de üniversite kapısı açıldı. YÖK, Suriye'de okuyan öğrencilerin zaman kaybının önüne gelmek için sınırdaki illerde bulunan 7 üniversitede "özel öğrenci" olarak okuma hakkı verdi. Mültecilerin kayıt yaptırması için hiçbir belge istenmeyecek, sadece beyanda bulunmaları yeterli olacak.
http://www.cnnturk.com/2012/guncel/09/22/suriyeli.multeciye.sinavsiz.universite/677698.0/index.html
Artık ebesinin amı diyorum. Bu yüzden mi panik atak krizlerine girdim, bu yüzden mi 6 ay ilaç tedavisi gördüm.
Hepten kendi memleketimizde azınlık olduk amk. -
Hocam yapacak birşey yok. öğrenci belgesi varsa kaldığı yerden devam etmesi açısından bir imkan olabilir aslında.sonucta sınavı var şusu var busu var. (geçerse ne ala!) Akabinde Bizim milletimizden okuyan öğrencilere bakıyorsun,çokta iyi değiller,hatta hiç iyi değiller. %70 gibi bi çoğunluğuna mal diyebiliriz. Adamlar okumaktan başka her bi boku yapıyor. Bizzat kendi okuduğum üniversitede bu kesim baya bi fazla idi.(9 eylül) . sırf karı kız için kayıt yaptıranlar vs , birçok elemanda tanıyorum şahsen. kızlarımızı hiç söylemiyim. ortam g*t olmuş kısacası. eğitim konusunda çekememezliğe gerek yok diye düşünüyorum.Zekilerse varsın okusunlar abicim.yeterki okusunlar...ne gelirse cahilden gelirmiş. Bu arada senin sanırım piskolojik sorunların var yanlış anlama "6 ay ilaç tedavisi gordum", dediğin için diyorum.. herşeyi boşver abicim gözünün önüne bak, sağı soluda boşver, güzelce derslerine çalış..okulunuda bitirirsen, toplumda dik durursun. kafanda rahatlar..
-
ProBilisim bunu yazdı
Hocam yapacak birşey yok. öğrenci belgesi varsa kaldığı yerden devam etmesi açısından bir imkan olabilir aslında.sonucta sınavı var şusu var busu var. (geçerse ne ala!) Akabinde Bizim milletimizden okuyan öğrencilere bakıyorsun,çokta iyi değiller,hatta hiç iyi değiller. %70 gibi bi çoğunluğuna mal diyebiliriz. Adamlar okumaktan başka her bi boku yapıyor. Bizzat kendi okuduğum üniversitede bu kesim baya bi fazla idi.(9 eylül) . sırf karı kız için kayıt yaptıranlar vs , birçok elemanda tanıyorum şahsen. kızlarımızı hiç söylemiyim. ortam g*t olmuş kısacası. eğitim konusunda çekememezliğe gerek yok diye düşünüyorum.Zekilerse varsın okusunlar abicim.yeterki okusunlar...ne gelirse cahilden gelirmiş. Bu arada senin sanırım piskolojik sorunların var yanlış anlama "6 ay ilaç tedavisi gordum", dediğin için diyorum.. herşeyi boşver abicim gözünün önüne bak, sağı soluda boşver, güzelce derslerine çalış..okulunuda bitirirsen, toplumda dik durursun. kafanda rahatlar..
hakli valla
-
hocam haberin tarihine bak eski bişe bu.. hani en son noldu bilmiyorum belki şu dönemde çoktan yerleşmiş olabilirler elin arapları bizim girmek için götümüzü yırttığımız yerlere....
