Sürücü Kursuna Kaydolmak
-
arkadaşlar bir iki kursa mail attım geri dönüş olmadı şimdi ben ehliyet almak istiyorum ama ekime kadar sürem var sonra başka şehre gidicem şuan kaydolsam ekimden önce ehliyet sınavına katılabilirmiyim sınavların nezaman olacağı felan bellimi şimdiden saolun
-
ne uğraşıyorsun maille aç bi telefon öğren
-
aşağıdaki tabloya göre 7 temmuz dönemine kayıt olursan ekim ayının ilk haftasında ehliyetini cebine koyarsın..
-
blackace bunu yazdı:
-----------------------------aşağıdaki tabloya göre 7 temmuz dönemine kayıt olursan ekim ayının ilk haftasında ehliyetini cebine koyarsın..
http://www.olcaysurucukursu.com/sintak.htm
-----------------------------saol hocam
-
sürücü kurslarına mail mi attın :))
-
hocam eylülde sınava girersin ekimde açıklanır 25 ekimde dosyan çıkar. daha sonra ne zaman istersen gidip emniyetten alırsın şimdiden hayırlı olsun..
