Survivor'dan Aradıgımız İki Sarkı.
-
http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=show
benim aradıgım : 20:53:14'te baslıyor.
arkadasımın aradıgı : 20:55:25'te baslıyor.
taner adlı antenin söyledigi bi sarkıyı arıyodum basta onu buldum, la isla bonita'ymıs.
bi de bunları bulmak istedik :)
yardımcı olacaklara tesekkürler simdiden.
-
Taner andavalının piç ettiği demek istedin sanki:D
-
2.si hasta siempre
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------2.si hasta siempre
-----------------------------
tesekkürler dostum. bi de ilkini bulsak tamamdır, inanıyorum birileri bulacak :D
edit : bu arada hasta siempre degil sarkı,
Nathalie Cardone - Che Guevara, ilk siempre'yi dinledim tutmadı, bi altındakine baktım buymus ^^ sagol yine de.
-
la isla bonita güzelmiş : ) madonnanın söylediği değilde alize olan iyimiş...
-
Andrei bunu yazdı:
-----------------------------
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
2.si hasta siempre
-----------------------------
tesekkürler dostum. bi de ilkini bulsak tamamdır, inanıyorum birileri bulacak :D
edit : bu arada hasta siempre degil sarkı,
Nathalie Cardone - Che Guevara, ilk siempre'yi dinledim tutmadı, bi altındakine baktım buymus ^^ sagol yine de.
-----------------------------hocam şarkının adı hasta siempre che guevara ölünce onun için yazılmış sonsuzadek kumandanımızsın manasında
edit:şimdi youtube a baktım senin dediğin aynı şarkının başka versiyonu başkası sölüyor
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
2.si hasta siempre
-----------------------------
Yorum: Natali Cardone -
ilkinin adı;
Compay Segundo - Chan Chan
belki isteyenler olur. biraz daha farklı gibi remix olabilir ama sarkı bu :) ispanyola sorunca bulunuyor tabii ^^
