Suse Ve Windows7 > Windows Açılmıyor
-
Selam arkadaşlar,
az önce OpenSuse kurdum, gayet güzel ve normal bir şekilde kuruldu.
Ancak reset atıp windows u seçtiğimde, cannot find ... dedi ve press CTRL + ALT + DELETE diyor.
Benim bildiğim kadarıyla windows ve linux kurarken önce windows kurulur, yoksa windows GRUB'un üstüne yazıp, açılışta seçmeyi iptal ediyor diye biliyorum.
Böyle bi olay ilk defa başıma geldi, Pardus, Ubuntu ve Fedora'da olmamıştı böyle birşey, OpenSuse'de olunca şaşırdım.
Sorunun çözümünü bilen var mı?
-
bende suse yi kim kullanıyo lan adamlar yapmış boşu boşuna duruyo orda diyodum senmişsin ak
-
valla yanlış yönlendirmek olmasın ama
http://en.opensuse.org/SDB:The_Boot_Manager_Grub
gibi postlar var demekki grup yükselse bile grup2.0 olmuştur.. 10.04 e benzer gibidir bence grup menü yü bulup windowsun doğru yerden boot edilip edilmediğine bak önce..
sonra bakarsın partition numarasını değiştirip dene en olmadı grubu tekrar yükle..
