Svchost.Exe
-
Arkadaslar sytem tray'da avastin posta gonderme ikonunu gordum.
uzerine geldigimde rfl.uk.com adresi yaziyordu
outlook veya benzeri bir program calismadigi halde.

birgun once suphelendim ve tarattim baya bir malware buldu ve temizledi.
ne olabilir fikri olan var mi ?
-
buda baskasi



-
kullanmadim ama mantik yurutecegim,
avast in virus rapor gonderim secenegi varsa onu iptal et hala ayni sekilde gosteriyorsa virus olma ihtimali yuksek
-
Avasti sildim, Symantec Antivirus Corporate Edition v10.1.0.401
yukledim. update yaparken altda resimdeki gibi oldu. sonra genel bir tarama yaptim iki trojandan baska bir sey cikmadi.
Bu seferde Norton yarim saatde bir system trayda cikiyor Scanning message 1 of 1 diyor ve kayboluyor
kisacasi hala bir yerlere mail atiyor.
Format gibi cozumlerden nefret ediyorum. Ne olabilir bu ogrenmek lazim.

-
hijackthis raporunu yazsana hocam büyük ihtimalle virüs mail göndermeye çalışıyo sürekli
-
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
hijackthis raporunu yazsana hocam büyük ihtimalle virüs mail göndermeye çalışıyo sürekli
-----------------------------Antivirus programlari yeterli olmuyor mu ?
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
hijackthis raporunu yazsana hocam büyük ihtimalle virüs mail göndermeye çalışıyo sürekli
-----------------------------Antivirus programlari yeterli olmuyor mu ?
-----------------------------olmuyo heralde baksana :D
-
nefret ettigim seyi yaptim formati attim. Ama pardus 2009 kurdum bakim ne olacek
