Switch Seçimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Merhaba Muridler; Size is hayatim ile ilgili bir konuda danismak istemekteyim.

    Yonetile bilir saglam bir swtich aldirma istendi sirkete. Yonetile bilirlikten kasitlari su ki Bir Porta MAC ve IP adresi atanacak. farkli bir cihaz veya IP bu makineye gelir ise networke giris yapamayacak.

    CISCO bakindim ama network konusunda bilgim olmadigindan yonetile bilir cihazlarin hangisinde bu ozellik mevcuttur bilemedim. 10-100 ve 100-1000 altarnatifleri inceliyorum.

    Calistigim sirket EMV guvenlik sertifikasi aliyor. Bilgi Birisim Guvenligi kismi bana kalacak anladigim kadari ile simdiden bu noktada sıkıştım.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kocak33
    kocak33's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Hp procurve 2610 bu modeli incele 100-1000 olmasını istersende 2810 lara bak derim hp çok tavsiye eden olmaz cisco der genelde herkes ama procurveler ömür boyu garantilidir..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    http://www.hpswitch.com dan baktim urune. 10-100 luk aslinda urun 2 tane 100-1000 lik port mevcut. buda isimi gorecektir network dagiliminda serverlari 1000'lik porta takarim sonucta ayni andan 10-100 luklerden 10 taneye ayni hizda cevap verebilecektir (mantiken boyle soyluyorum oylemi olur bilmiyorum)

    bunu sirkete aldirdiktan sonra MAC ve IP ile filtreleme yapamaz isem yanliz elimde patlar.

    benden istedikleri suki Disardan birisi geldiginde makinesini takarsa kabloya; calismasin.
    icerdeki adam da IP'sini degistirirse calismasin.

    bunlar bu modelde yapila bilir mi ? 


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Bu isin krali Cisco'dur. Ancak yonetim konusunda bilgi sahibi degilsen, diger firmalarin urunlerine yonel.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shephard
    Shephard's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam o olaydan tam anlamıyorum ama mikrotik die bi olay war ağ serveri kuruorsun ağa hükmedebiliosun pc basına downloadı macleri ıpleri felan belirleyebiliosun. Bi cafede kullanmıştım ben.


    Turkey, Photographer. #socialmedia #photography #videography #interior #architectural #food #lifestyle #fashion #product #aerial #drone
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Bu isin krali Cisco'dur. Ancak yonetim konusunda bilgi sahibi degilsen, diger firmalarin urunlerine yonel.

    -----------------------------

     

     

    Evet Cisco'da boyle omur boyu garanti gibi bir seye ihtiyacin olmuyor bile cunku cihaz bozulmak bilmiyor gercekten. alicaksin sonra cihazin nerede oldugunu unutacaksin =)

    Kullanmayi bilmiyorum ama ilk konfigrasyonu disaridan birisine yaptira bilirim yinede. Bu istedigim limitleme ozelligi olan cihazlarin ne diye gectigini bir bilsem. Yada HER yonetile bilen swich te varmidir bu ozellik onuda bilemiyorum tabiki


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    UP desem ayip etmis olurmuyum bilmiyorum ama konu ile ilgili bilgi almam lazim; satin alacam.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Cisco'nun en basit cihazi bile bahsettigin ip ve mac filtrelemesini yapar. Kaldi ki accesslistlere gireceksin :) oo daha ne filtreler koyarsin.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    cisco

    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Cisco'nun en basit cihazi bile bahsettigin ip ve mac filtrelemesini yapar. Kaldi ki accesslistlere gireceksin :) oo daha ne filtreler koyarsin.


    -----------------------------

     

     

    Üstadim; Peki hp de bunu yapmak mümkün mü cisco da mümkünde fiyat olarak kısmaya calısıyorum


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
Toplam Hit: 1617 Toplam Mesaj: 10