Swool Noldu ?
-
Beyler Swool ne oldu ? Profile girdim baktım en son 2009 aralıkda girmiş :S
-
hocam en son okul ve ip yüzümdem girmiyordu demek artık hiç girmiyor., Zaten msn face de kullanmıyordu
-
ben de geçen nakamuraya baktım en son 2008de girmiş
-
okuyor, çalışyıor
pc basinda oyalanacak vakti yok
----------
nakamura ise 2e1s akımıyla ayrılmıştı sanırım.tanırım iyi cocuktur. uzun zamandır görüşmedim lakin
-
http://www.tahribat.com/Forum-Swooldan-Haberi-Olan-109138/1/swool/
bişeylik var. bi numarası vardı bende. iş yeri sanırım. yarn bi daha ararım
-
kardeşime kan vermişti HAYVANYAŞARA özel biridir benim için takip edeyim
-
Neden girmek istemediklerini anlıyorum
-
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
Neden girmek istemediklerini anlıyorum
-----------------------------?
Toplam Hit: 1377 Toplam Mesaj: 8
