Sxe 5.7 Anti-Chead İntercepting Hatası Yardım!
-
Arkadaşlar Counter-Strike 1.6 için kullannığım anti-chead programı sxe 5.7 sürekli açılışta intercepting hatası veriyor.
Ancak çözümü için bana sakın hl.exe dosyası değiştir demeyin çünkü olmuyor.
Pamuk eller klavyeye bilenler lütfen cevap yazsınlar 2 gündür pc'den cs oynayamıyorum.
-
sXe i silip bastan kurmayi denedin mi?
-
5-6 kez denedim
-
intercepting hatasina cozum yok fix lerin cikmasini bekliceksin..
-
SXE intercepting hatası alanlar Sxe Kapanması
Arkadaşlar Hiçbiryerde sorunun çözümünü bulamadığım bu problemin çözümünü kendim buldum. gelelim çözüme..
hl.exe falan değiştirmenize gerek yok ...
Resimli Anlatımdır.
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
Yukarıda verdiğim kodu resimler anlatıldığı gibi uygulayın.


Kardeş Şunu bir denermisin!!!
-
aa arkadas bu hata yüzünden mousu kırmıştı :D
-
boot ayarlarıyla sxe nin ilgisi nedir merak ettim :S
