folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Sxe 5.7 Anti-Chead İntercepting Hatası Yardım!



Sxe 5.7 Anti-Chead İntercepting Hatası Yardım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Arkadaşlar Counter-Strike 1.6 için kullannığım anti-chead programı sxe 5.7 sürekli açılışta intercepting hatası veriyor.

    Ancak çözümü için bana sakın hl.exe dosyası değiştir demeyin çünkü olmuyor.

    Pamuk eller klavyeye bilenler lütfen cevap yazsınlar 2 gündür pc'den cs oynayamıyorum. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    sXe i silip bastan kurmayi denedin mi?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    5-6 kez denedim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    intercepting hatasina cozum yok fix lerin cikmasini bekliceksin..

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    SXE intercepting hatası alanlar Sxe Kapanması

     

    Arkadaşlar Hiçbiryerde sorunun çözümünü bulamadığım bu problemin çözümünü kendim buldum. gelelim çözüme..

    hl.exe falan değiştirmenize gerek yok ...

    Resimli Anlatımdır.


    [boot loader]
    timeout=30
    default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect


    Yukarıda verdiğim kodu resimler anlatıldığı gibi uygulayın.
    http://i25.tinypic.com/w98gvs.jpg


    http://i32.tinypic.com/xf80ts.jpg


    Kardeş Şunu bir denermisin!!!

     


    Living Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    aa arkadas bu hata yüzünden mousu kırmıştı :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    orbity
    orbity's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    boot ayarlarıyla sxe nin ilgisi nedir merak ettim :S
Toplam Hit: 1257 Toplam Mesaj: 7