folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Syberia 1 & 2 [PC]



Syberia 1 & 2 [PC]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek



    Syberia ilk oynadığım oyundur (kişisel bilgisayarımda).Sadece tanıtım amaçlı konuyu açmak istedim adını hiç duymamış olupta oynadığında büyük zevk alabilecekler olabilir.The longest Joruney kadar olmasada çok kral bir macera oyunudur.Özellikle kurgusu çok hoşuma gitmişti.Bulmaca çözmeyi seven birisiyseniz oyunu da muhakkak beğeneceksinizdir özellikle grafikleri yapıldığı yıla göre ciddi anlamda aşmış grafiklerdir..Oyunun sistem özelliklerini yazmıyorum günümüzdeki her pc kaldırır herhalde..

    Ama hepsi bi kenara bu oyunun unutamadığım 2 özelliği vardı.1-)Netten yardım almadan geçmek imkansız (en azından benim için öyle oldu) 2-)Oynarken verdiği o yalnızlık hissi.Hiç bir yalnızlık hissini bu kadar sevmedim yalnızlığın nesi sevilr ki zaten ama arkadaş bu oyunu gece pc başında oynayın o müzkler,grafikler kasabada bi başınıza dolaşmalarınız,robotların birden canlanacakmış gibi his yaratması falan..Harika bir yalnızlık duygusu veriyor adama sırf o duyguyu tekrar hissedebilmek için bu gece kurup oynamaya başlıyorum ben :)Bu arada oyunun 3.sü de Haziran 2o1o'da çıkıyormuş inşallah diğerlerini aratmaz..

    Tanıtımı : Oyunun konusu kisaca söyle. Biz Kate Walker adinda bir avukatiz. Sirketimiz bizi bir firmayla anlasma yapmak için Valadilene adli yere yolluyor. Bu firma Automaton adli robotlar üretiyor. Tabi anlasmayi imzalatmak kolay ama bu sirada kötü bir olay gerçeklesiyor. Anlasma yapmak için gittigimizde firma sahibi Anna Voralberg�in öldügünü görüyoruz. Bu anlasmayi Anna Voralberg'in bir mirasçisina imzalatmamiz gerekiyor. Valadilene kentinde yaptigimiz birkaç arastirmadan sonra Anna Voralberg'in tek mirasçi oldugunu ögreniyoruz. O da erkek kardesi Hans Voralberg. Hans Voralberg�i bulmamiz gerekiyor. Yalniz yine bir sorun var. Hans yillar önce bu kentten ayrilmis ve yaptigimiz arastirmaya göre onun Sibirya'da herhangi bir yerde oldugunu ögreniyoruz. Bundan sonra asil maceramiz basliyor.

    Trailer:
    http://www.gamespot.com/pc/adventure/syberia/video/2869700/syberia-trailer-2

    Syberia 1

    http://rapidshare.com/files/272414221/S1.FO.Max.Payne.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/272414308/S1.FO.Max.Payne.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/272414974/S1.FO.Max.Payne.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/272414855/S1.FO.Max.Payne.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/272415103/S1.FO.Max.Payne.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/272415599/S1.FO.Max.Payne.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/272415310/S1.FO.Max.Payne.part7.rar
    http://rapidshare.com/files/272413196/S1.FO.Max.Payne.part8.rar

    Rar Pass:www.fulloyun.com
    Dosya Türü: Sanal Srücü (Deamon Tools Kullanabilirsiniz)



    Syberia 2

    http://rapidshare.com/files/144491435/Syberia_II_by_SAW.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/144495800/Syberia_II_by_SAW.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/144499786/Syberia_II_by_SAW.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/144503616/Syberia_II_by_SAW.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/144621218/Syberia_II_by_SAW.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/144624593/Syberia_II_by_SAW.part06.rar
    http://rapidshare.com/files/144641224/Syberia_II_by_SAW.part07.rar
    http://rapidshare.com/files/144645384/Syberia_II_by_SAW.part08.rar
    http://rapidshare.com/files/144742102/Syberia_II_by_SAW.part09.rar
    http://rapidshare.com/files/144746555/Syberia_II_by_SAW.part10.rar
    http://rapidshare.com/files/144751069/Syberia_II_by_SAW.part11.rar
    http://rapidshare.com/files/144755443/Syberia_II_by_SAW.part12.rar
    http://rapidshare.com/files/144770683/Syberia_II_by_SAW.part13.rar
    http://rapidshare.com/files/144774797/Syberia_II_by_SAW.part14.rar
    http://rapidshare.com/files/144777239/Syberia_II_by_SAW.part15.rar

    Veya

    http://letitbit.net/download/7bbd70551914/Syberia-2-Rus-1C--Adventure-2004-.rar.html (Rusça)

    Rar Pass:
    No pass
    Dosya Türü:
    Sanal Srücü (Deamon Tools Kullanabilirsiniz)


    Troubles'll come & they'll pass
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    FPS mi Strateji mi? Tam cozemedim bir resim koyarmisin :)


    =)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek



    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    adventure turu oyundur. yapildigi donemin en guzel oyunlarindan birisidr. bulmaca cozmekle isiniz gucunuz yoksa bu oyunu sisteminize kurup gereksiz yere oyuna sovmeyin. bolum arasi demolari on numaradir.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Oynamıştım güzel oyundu...

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    konuyu görünce bu oyun eski bi oyun deil mi nie paylasılmıs dedim sonra arkdasımızın acıklamasını okudum ewet tam arkdaısmızın tarif ettiği gbi bir oyundur 2000li yılların basında falan oynadım sanırım yada 2003 de olabilir ama eski bir oyun onu biliorum pcnet veya chip dergisinin dagıtı cdlerin içinden demosu cıktı cok hosuma gitti gittim full sürümü aldım korsan tabiki :P harbiden cok güzel beni en cok sasırtan grafikleri olmustu 32 mb onboard ekrankartım ve 128 mb ram 1.7 celeron pc imle bu oyuunu oynadıgıma cok sasırmıstım yani grafikleri zamanına göre harbiden süperdi ilk defa pc ime böle bi oyun yüklenmişti simdi tekrardan indirip kurucam bakalım özlem gidereyim birz:)


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    Şimdi bitti linkler 1 indirdim yalnız indirmeye başladığımda 8 link gördüğümde sistemim kaldırır mı diye tereddüt ettiğm ilk önce 

    teşşekürler...


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hypnot1c
    hypnot1c's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2008
    Erkek

    bu rusça galiba :| syberia 1 bir yama denedim türkçe hata verdi 


    Nerde o eski minecraftçılar. Unutulmadın X3uqM4 - Tahribatın yanlışlıkla banlanmış en bahtsız müridi. Böyle bir şans nasıl olabilir ? Banlanmış bir üyenin login olmaya çalıştığındaki IP sini sen kalk 1 gün sonra tahribata girerken nasıl denk geldiyse onun IP siyle gir. Bunu bir admin görsün fark etsin ve AB ban ı al şaka gibi :|
Toplam Hit: 1369 Toplam Mesaj: 8