System Antivirus 2008 Belası
-
arkadaşlar
System Antivirus 2008
adlı bir dert var başımda,sürekli kendini satın aldırmaya çalışıyor,sanıyorum bir trojan bu.
nasıl silebilerim müridler yardım edin bana
oyun bile oynayamıyorum
-
ne silebiliyon.ne korumayi kapatabiliyon.zirt birt uyari veriyo.ben de usandim.
caktim formati.
tavsiye ederim. :)
-
abi format tamam da birsürü oyun,program vs...
kıyamıyorum :/
-
o zaman satın alacan hoca.
denetim masasindan silinmiyo da bi ara baslattan uninstall olmustu.
nasil oldu ben de anlamadim.
-
of :/
siktimin programı ya
boku bokuna gidicek pc formata :/
bari müzikleri yedekliyim :/
-
spybot search&destroy cozer meseleyi.
-
your uninstaller die program war onla sil reg kayıtlarına kadar siler onu indir formata gerek yok..
-
usta your uninstaller görmüyor programı,ekle kaldır da görmüyor...
-
gogle da arat antivirüs 2008 xp d virü smü ne ismi ile arat çözümü yazıyor birşey yükleyip kurunca siliyor o zımpırtıyı:)
-
underzero ya bi danış...
-
underzeroya mesaj attım.
bakalım ne olacak.
bu arada antivirüs 2008 ile system antivirüs 2008 aynı olmadığı için güvenemiyorum.
programların eline kaldım bir tek
bir de bi umut underzero'ya
