folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Table İçine HTML Sayfa Çağırmak



Table İçine HTML Sayfa Çağırmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    örnek link http://www.aysegulkres.com/bizdenhaber.asp burdaki gibi sağ tarafta bi pencere olsun burayada haber.html yi okutmak istiyorum ama iframe falan olarak değil. ben iframe olarak yapmıştım fakat resimlerde kullanılan lightbox.js o zaman sadece iframe de etki ediyor buda tüm işi berbat etti ondan dolayi bunu iframe kullanmadan nasıl yapabilirim

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    haber.html yi değil de haber.asp yi include ederek yapabilirsin

     

    mesela;

    -----------------------------------

    --haber.asp--

    Haber 1

    Haber 2

     

    --default.asp

    <!-- #include file="haber.asp" -->

    --------------------------------------------

    suan default asp de haber.asp görünmekte. default asp nin istediğin bir kısmına include yaparak haber.asp nin içeriğini gösterebilirsin.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam php olsa olur ama asp olmaz genede denedim yanda kaydirma cubuğu çıkmadı

     

    height="318" width="514" ölcüleri sabit olması gerek :|


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Table ın boyularını kendine göre belirleyip içine iframe koyarsın istediin sayfa yı çağırır

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    o zmn benım yazdıgım cok alakasız olmus :D hehe neyse..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------
    Table ın boyularını kendine göre belirleyip içine iframe koyarsın istediin sayfa yı çağırır
    -----------------------------

    iframe olmaması lazım diye not düşmüştüm görmedim sanırım :S başka bir çözüm gerekli


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    <div style="border:0 none; padding:0px; height:469px; overflow:auto; width:650px">

    buraya kodların gelecek hocam

     </div>

    sanırım istediğin bu olsa gerek :/


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ThundeR
    ThundeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    illaki dısardan gelmesi gerekmiyorsa. tek derdin scrool çıkartmak ise..

     tablonun içine bi div at, classı bu olsun

    .scr
    {
    width:760;
    height:300px;
    overflow: auto;
    SCROLLBAR-FACE-COLOR: #ECEDEF;
    SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #ECEDEF;
    SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #ECEDEF;
    SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #ECEDEF;
    SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #FFFFFF;
    SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #F5F5F5;
    SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #ECEDEF;
    SCROLLBAR-BASE-COLOR: #ECEDEF;
     }

    width:760;
    height:300px;

     bunları kendine göre ayarla. bi dene bakalım

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/187707819/fidanlar.rar.html

     

    yapmak istediğim bu dosyanın içinde iframe de galeri gibi birşey olucak fakat iframe olduğu olduğu için lightbox efekti sadece iframe içinde oluyor ben tüm sayfaya etki etmesini istiyorum


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 2934 Toplam Mesaj: 9