Tablet Kullanan Müridler (Soru)
-
öncelikle tablet derken şunlardan bahsediyorum: http://www.trust.com/_images/products/500/14070.jpg
bunlardan bir tane alsam günlük kullanımda bana kolaylığı olurmu ? kullanan müridler varmı yorumları neler? standart mouse+touchpade karşı üstünlükleri neler?
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------öncelikle tablet derken şunlardan bahsediyorum: http://www.trust.com/_images/products/500/14070.jpg
bunlardan bir tane alsam günlük kullanımda bana kolaylığı olurmu ? kullanan müridler varmı yorumları neler? standart mouse+touchpade karşı üstünlükleri neler?
-----------------------------çizim için düşünmüyorsan hiç düşünme .
-
çizim için sürekli çalışman lazım
yok foto edit cizbakalim.com oynucam dersen al
-
günlük normak kullanmayı düşünüyorum.hep dokunaklı ekranı olan bilgisayarım olsun istedim ama olmadı :( bi nebze yakın bişey windows 8 gelince de güzel olmamı tablet falan?
-
Grafik tablet o . Bilgisayar değil.
-
puaa yerli üretim fln dediniz uygun fiyatlı dediniz de be kardeşim çizim tabletinin fiyatına da tablet olmaz ki :D bi yalnışlık var hacı... yada bizle daşşak geçip durun..
-
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------Grafik tablet o . Bilgisayar değil.
-----------------------------
-
Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..
http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..
http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en
-----------------------------hocam samsung almayı düşünüyorum bende ama bazen de diyorum ki bekle biraz bu teknolojide tam olark bi otursun ondan sonra git al...gerçi benim amacım farklı hem eşim için istiyorum hemde kendim android te yazılım yazmaya hevesleniyorum ne bilim tablet kontrollü oyuncak araba vs...tabi bunun ticari tarfıda varda oda bende kalsın...
şimdi hocam bu tavsiye ettiğin ürünün kullanıcısı olarak bu ürünü samsung'un tabletiyle kıyaslarsan elindeki tablet hakkında neler söleyebilirsin duymak istiyorum bende ona göre alternatifler üretebilirim çünki... -
ricin bunu yazdı:
-----------------------------eray bunu yazdı:
-----------------------------Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..
http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en
-----------------------------hocam samsung almayı düşünüyorum bende ama bazen de diyorum ki bekle biraz bu teknolojide tam olark bi otursun ondan sonra git al...gerçi benim amacım farklı hem eşim için istiyorum hemde kendim android te yazılım yazmaya hevesleniyorum ne bilim tablet kontrollü oyuncak araba vs...tabi bunun ticari tarfıda varda oda bende kalsın...
şimdi hocam bu tavsiye ettiğin ürünün kullanıcısı olarak bu ürünü samsung'un tabletiyle kıyaslarsan elindeki tablet hakkında neler söleyebilirsin duymak istiyorum bende ona göre alternatifler üretebilirim çünki...
-----------------------------doğrusunu söylemek gerekirse ben bunu aldığım sıralarda Samsung motorola dell falan o tabletleri henüz Türkiye de satmıyordu :) bu alette bütün ihtiyaçlarımı görüyordu aldım ancak market kolaylığı açısında ipad almanı tavsiye ederim sonuçta android market ve firmaların kendi marketleri var ama apple bambaşka :) şarj önemli tablette bence ve dokunmatiğin kapasitif olması .. gidip dandik çin mallarından falan alma bütçene uyan şekliyle kaliteli bi tane al
