folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Tablet Kullanan Müridler (Soru)



Tablet Kullanan Müridler (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    öncelikle tablet derken şunlardan bahsediyorum: http://www.trust.com/_images/products/500/14070.jpg

    bunlardan bir tane alsam günlük kullanımda bana kolaylığı olurmu ? kullanan müridler varmı yorumları neler? standart mouse+touchpade karşı üstünlükleri neler?  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    lalada bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle tablet derken şunlardan bahsediyorum: http://www.trust.com/_images/products/500/14070.jpg

    bunlardan bir tane alsam günlük kullanımda bana kolaylığı olurmu ? kullanan müridler varmı yorumları neler? standart mouse+touchpade karşı üstünlükleri neler?  


    -----------------------------

    çizim için düşünmüyorsan hiç düşünme . 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    çizim için sürekli çalışman lazım

    yok foto edit cizbakalim.com oynucam dersen al


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    günlük normak kullanmayı düşünüyorum.hep dokunaklı ekranı olan bilgisayarım olsun istedim ama olmadı :( bi nebze yakın bişey windows 8 gelince de güzel olmamı tablet falan?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    Grafik tablet o . Bilgisayar değil.


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    puaa yerli üretim fln dediniz uygun fiyatlı dediniz de be kardeşim çizim tabletinin fiyatına da tablet olmaz ki :D bi yalnışlık var hacı... yada bizle daşşak geçip durun..


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    Eredanne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Grafik tablet o . Bilgisayar değil.


    -----------------------------
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..

    http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en


    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------

    Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..

    http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en


    -----------------------------

     

    hocam samsung almayı düşünüyorum bende ama bazen de diyorum ki bekle biraz bu teknolojide tam olark bi otursun ondan sonra git al...gerçi benim amacım farklı hem eşim için istiyorum hemde kendim android te yazılım yazmaya hevesleniyorum ne bilim tablet kontrollü oyuncak araba vs...tabi bunun ticari tarfıda varda oda bende kalsın...

    şimdi hocam bu tavsiye ettiğin ürünün kullanıcısı olarak bu ürünü samsung'un tabletiyle kıyaslarsan elindeki tablet hakkında neler söleyebilirsin duymak istiyorum bende ona göre alternatifler üretebilirim çünki... 


    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    ricin bunu yazdı:
    -----------------------------

    eray bunu yazdı:
    -----------------------------

    Archos 101 kullanıyorum çok memnunum ama paraya kıyıp ipad alınabilir yani. Archos ta Fransız malı araştırmıştım alırken ..

    http://www.archos.com/products/ta/archos_101it/index.html?country=us&lang=en


    -----------------------------

     

    hocam samsung almayı düşünüyorum bende ama bazen de diyorum ki bekle biraz bu teknolojide tam olark bi otursun ondan sonra git al...gerçi benim amacım farklı hem eşim için istiyorum hemde kendim android te yazılım yazmaya hevesleniyorum ne bilim tablet kontrollü oyuncak araba vs...tabi bunun ticari tarfıda varda oda bende kalsın...

    şimdi hocam bu tavsiye ettiğin ürünün kullanıcısı olarak bu ürünü samsung'un tabletiyle kıyaslarsan elindeki tablet hakkında neler söleyebilirsin duymak istiyorum bende ona göre alternatifler üretebilirim çünki... 


    -----------------------------

    doğrusunu söylemek gerekirse ben bunu aldığım sıralarda Samsung motorola dell falan o tabletleri henüz Türkiye de satmıyordu :) bu alette bütün ihtiyaçlarımı görüyordu aldım ancak market kolaylığı açısında ipad almanı tavsiye ederim sonuçta android market ve firmaların kendi marketleri var ama apple bambaşka :) şarj önemli tablette bence ve dokunmatiğin kapasitif olması .. gidip dandik çin mallarından falan alma bütçene uyan şekliyle kaliteli bi tane al


    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
Toplam Hit: 1017 Toplam Mesaj: 10