Tablet Seçimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek

    Acer iconia 

     

     

    Poly pad

     

     

    Galaxy tab

     

    Müritler bunlar arasından sizce hangisini seçmeliyim teknosa veya golddan sizde bu fiyat aralığında öneriler verebilirsiniz teşekkürler

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Küçük tablet bakıyorsun anlaşılan. Hocam ben aralarında samsung u öneririm. Bu küçük olanı kullanmadım fakat bende şuanda samsung galaxy not 10.1 n8005 simkartlı modeli var. 3 aydır mükemmel performans sergiliyor. Çok kullanışlı. Piyasadaki diğer rakiplerine göre daha ii bir cihaz yapmış. Küçük olanın da iyi bir performans sağlayacağına inanıyorum. Kullanan arkadaşların tavsiyelerini göz önünde bulundur. 

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Android seven birisi olarak telefonda android tablette ios diyorum. İpad mini tavsiyemdir. İpad mini 2 çıksın retina ekran hemen yazılacam. Tablet olarak ainol flame var çözünürlük bluetooth felan iyi ama android tablette yaramıyor. İos ta onlarca programı açıyorsun 512 mb ram ile hiç kasılma vs yok sistem stabil ama android kasılıyor.


    Syntax error..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Yazdığın samsung un fiyatı 1400 tl lerde. Geçen hafta teknosada gördüm. Helikopter montaj videosu oynatıyorlar, deli birşey. Ben almadım cünkü android biryere kadar. Eğer 1400 tl yi vermeyi göze alıyorsan bence üzerine biraz daha daha verip intel işlemcili ve işletim sistemi windows 8 olan tabletlerden al. Bildiğin bilgisayar alıyorsun. Elbette performansı i7 quatro işlemcili bilgisayarlar kadar olmaz ama atom işlemcisi dizüstü pc lerde de kullanılan internet, office yada zorlayıcı olmayan oyunlar da yeterli performans gösteren bir işlemcidir.
    Bence android tablete 1000 tl bile verilmez.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    http://tahribat.com/Forum-Tablet-Satis-Konusu-173509/

     

    hocam şunu bi incele işine yarayan bişey varsa yardımcı oluruz


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    Olgunisik bunu yazdı
    Yazdığın samsung un fiyatı 1400 tl lerde. Geçen hafta teknosada gördüm. Helikopter montaj videosu oynatıyorlar, deli birşey. Ben almadım cünkü android biryere kadar. Eğer 1400 tl yi vermeyi göze alıyorsan bence üzerine biraz daha daha verip intel işlemcili ve işletim sistemi windows 8 olan tabletlerden al. Bildiğin bilgisayar alıyorsun. Elbette performansı i7 quatro işlemcili bilgisayarlar kadar olmaz ama atom işlemcisi dizüstü pc lerde de kullanılan internet, office yada zorlayıcı olmayan oyunlar da yeterli performans gösteren bir işlemcidir.
    Bence android tablete 1000 tl bile verilmez.

    Hocam ben 3 aydan fazla bir zamandır kullanıyorum. Performanssı mükemmel. Denediğim çok sayıda tablet var ama hiçbir android tablet bu kadar stabil ve verimli değil. 

    Samsung Galaxy 10.1 N8005 modelinde çoklu ekran olayı mükemmel çalışıyor. Multi tasking harika. Aynı anda 3-4 uygulamayı aynı ekranda açıyorum ama kasma yok. En önemlisi cihaz hiç ısınmadı. Şarj olarak ta 7000 mAh bir pili olduğu için gerçekten fazlasıyla yetiyor. Kalemi olması da bir avantaj. Cihazda deftere yazıyormuş hissi veriyor. 

    Apple tabletleri malzeme olarak gerçekten kaliteli ama işletim sitemini beğenmiyorum.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
Toplam Hit: 957 Toplam Mesaj: 6