Tablolarla İlgili Bir Soru Fikir
-
merabalar
konuyu fazla uzatmayayım daha önceden 1 2 sene önce html css php kendi çapımda calısıyordum ilerletmiştim daha sonra öss derdi cart curt cıkınca bırakmak zorunda kaldım şimdi tekrardan başlıyorum tekrar geliştiricem kendimi
1 2 gündür html derslerine flan bakıyorum hatırladım tekrardan biraz bakınca çoğu aklımda ancak ben kendimi php de geliştiricem html lazım olur kenarda dursun die baktım. css e geçicemde geçmeden önce html tabloları iyi çalısmama gerek varmı yoksa css ile bunlara gerek kalmayacak zaten sizin fikirleriniz nedir
özet: tabloları calısayyımmı calısmayayımmı
-
up?
-
html de div kullan cssyle beraber tablolar pek esnek değil. ayrıca php mi geliştircem html yi kenara bıraktım demişsin ama html gerekli yani phpyi html üstüne kodluycaksın :S
-
Hocam html'i fazla büyütüyosunuz gözünüzde :S
3 bilemedin 4 saatte html öğrenilir. Otur php kasmaya başla (:
-
İki 3 haftadır php kasıyorum baya suan mysql baglantılarına geldim ama anladıgım şuki sadece göruntuyu izlemekle olmuyor bende bir yere not alıp sonra uyguluyorum baya faydası oluyor bazen acayip sıkıyor ama :(
-
Gençler oturun bir blog yazın kendinize. En iyi öğrenme bu şekilde olur. Yazarken karşılaştığınız sorunlara çözüm ararken, kafa yorarken bir bakmışsınız baya iyi php biliyorsunuz. Öyle kitaptan okuyup, tek tek örnekleri çalışmak benim için işe yaramıyor pek. Soruya gelirsek, kendi adıma konuşayım; ben div tabanlı layoutlarda pek başarılı değilim, her zaman tabloları daha çok sevmişimdir. Zaten tablo dediğin şeyi öğrenmek maksimum 1 saatlik iş.
