Tablolarla İlgili Bir Soru Fikir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    merabalar

    konuyu fazla uzatmayayım daha önceden 1 2 sene önce html css php kendi çapımda calısıyordum ilerletmiştim daha sonra öss derdi cart curt cıkınca bırakmak zorunda kaldım şimdi tekrardan başlıyorum tekrar geliştiricem kendimi

    1 2 gündür html derslerine flan bakıyorum hatırladım tekrardan biraz bakınca çoğu aklımda ancak ben kendimi php de geliştiricem html lazım olur kenarda dursun die baktım. css e geçicemde geçmeden önce html tabloları iyi çalısmama gerek varmı yoksa css ile bunlara gerek kalmayacak zaten sizin fikirleriniz nedir

    özet: tabloları calısayyımmı calısmayayımmı


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    up?


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    html de div kullan cssyle beraber tablolar pek esnek değil. ayrıca php mi geliştircem html yi kenara bıraktım demişsin ama html gerekli yani phpyi html üstüne kodluycaksın :S


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam html'i fazla büyütüyosunuz gözünüzde :S

    3 bilemedin 4 saatte html öğrenilir. Otur php kasmaya başla (:


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    İki 3 haftadır php kasıyorum baya suan mysql baglantılarına geldim ama anladıgım şuki sadece göruntuyu izlemekle olmuyor bende bir yere not alıp sonra uyguluyorum baya faydası oluyor bazen acayip sıkıyor ama  :(

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Gençler oturun bir blog yazın kendinize. En iyi öğrenme bu şekilde olur. Yazarken karşılaştığınız sorunlara çözüm ararken, kafa yorarken bir bakmışsınız baya iyi php biliyorsunuz. Öyle kitaptan okuyup, tek tek örnekleri çalışmak benim için işe yaramıyor pek. Soruya gelirsek, kendi adıma konuşayım; ben div tabanlı layoutlarda pek başarılı değilim, her zaman tabloları daha çok sevmişimdir. Zaten tablo dediğin şeyi öğrenmek maksimum 1 saatlik iş.


    while (1<2)
Toplam Hit: 1259 Toplam Mesaj: 6