Tahribat Boot Xp İçin
-
Arkadaşlar aslında aklımda TahribatXP yapmak vardı ama başkalarının benden önce yaptıklarını yapmak istemedim. Aslında %90 da bitmişti. Ben de birkaç birşeyler yumurtlayayım bari boşa gitmesin dedim. İlk olarak Boot için bunu yaptım deneyin bakalım.
Yapmanız gereken dosyayı indirdikten sonra:
c:\windows\system32 nin içine atmak. Aynı dosyadan orda var zaten değiştireyim mi diye soracaktır. Değiştir demeniz yeter. Bilgisayarınız açılırken WindowsXp nin yerine tbt formatter resmini göreceksiniz.
http://rapidshare.com/files/45903797/ntoskrnl.exe.html
http://dosyam.net/?id=2n51fd
http://www.gigeshare.com/preview/6g6871a27aa1c7fcc7ffn8cf78782cc1/
Size bir de küçük bir screenshot vereyim beğenirseniz kullanırsınız. İstemezseniz de siz bilirsiniz.
NOT: Hiçbir virüs taramasından geçirmedim. Çünkü bilgisayarıma 7 senedir hiç virüs tarama programı kurmadım. :D
-
teşekkürler
