Tahribat Boot Xp İçin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    invisible_1905
    invisible_1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar aslında aklımda TahribatXP yapmak vardı ama başkalarının benden önce yaptıklarını yapmak istemedim. Aslında %90 da bitmişti. Ben de birkaç birşeyler yumurtlayayım bari boşa gitmesin dedim. İlk olarak Boot için bunu yaptım deneyin bakalım.

    Yapmanız gereken dosyayı indirdikten sonra:

    c:\windows\system32 nin içine atmak. Aynı dosyadan orda var zaten değiştireyim mi diye soracaktır. Değiştir demeniz yeter. Bilgisayarınız açılırken WindowsXp nin yerine tbt formatter resmini göreceksiniz.

     

    http://rapidshare.com/files/45903797/ntoskrnl.exe.html
    http://dosyam.net/?id=2n51fd
    http://www.gigeshare.com/preview/6g6871a27aa1c7fcc7ffn8cf78782cc1/

    Size bir de küçük bir screenshot vereyim beğenirseniz kullanırsınız. İstemezseniz de siz bilirsiniz.

    NOT: Hiçbir virüs taramasından geçirmedim. Çünkü bilgisayarıma 7 senedir hiç virüs tarama programı kurmadım. :D   


    TIGER şimdi asker 87/2/B Tankçı (www.divxhome.net) Herkesi bekleriz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    teşekkürler

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 1422 Toplam Mesaj: 2