Tahribat Chat Açılcakmı
-
Tahribat chat sayfası vardı iyi sohbet oluyodu niye kapandı yaw tekrar açılcakmı ?
Açılmasını isteyenler parmak kaldırsın :D -
kanka konuyu çöpe taşırmısın.binlerce kez ircle ilgili topic açıldı.ilginç olanı açanların hiçbirinin irc açıldığında ircde gözükmemesiydi
-
ben takılmıyommu :D
-
ir2 ne zaman isterse o zman acılacak
-
açıldığı gün bi izdiham bi izdiham sonraki günlerde oyun oynayanlar dışında bot la operatörler kalıyo odada başka bişey yok
-
bence gerek yok be...
-
hoja hem acılsın ehm acılmasın ne bilem gereksiz cok kişi giriyor sadece biz olalım diyorum 3 kişide osla iyi oluyor bide oraya giriş sadece tbt ye üye olnalara olsun daha iyi olur login olalım bi ara vardı öel bişey ama ir2 kalkdırdı
-
irc gereksiz bir olay. Forumun ilgisini dağıtıyor..
Toplam Hit: 1192 Toplam Mesaj: 8
