Tahribat Doğum Günü Mesajı
-
Müridler elinde bu doğum günü mesajından olan var mı lazım oldu da :)
-
profilden doğum gününü yarına ayarla. Gün aşırı gönderiliyor o mailler. Yarın eline ulaşır o şekil acelen yoksa
-
''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)
Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...
Nice Mutlu Senelere
2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :) -
Blitz bunu yazdı:
-----------------------------
profilden doğum gününü yarına ayarla. Gün aşırı gönderiliyor o mailler. Yarın eline ulaşır o şekil acelen yoksa
-----------------------------yarın zaten doğum günümde bugün lazım oldu bana :D
-
rene hergün oturup tek tek mesaj atıyo doğum günü gelenlere :Pppp
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)
Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...
Nice Mutlu Senelere
2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :)
-----------------------------çok sağol hocu :D ekleyen yerlerin kireçlenmesin
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)
Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...
Nice Mutlu Senelere
2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :)
-----------------------------çok sağol hocu :D ekleyen yerlerin kireçlenmesin
-----------------------------ne demek güle güle kullan :)
-
güzelmiş yaw :) tbt de henüz doğum günümü görmek nasip olmadı...
