folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat Doğum Günü Mesajı



Tahribat Doğum Günü Mesajı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Müridler elinde bu doğum günü mesajından olan var mı lazım oldu da :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    profilden doğum gününü yarına ayarla. Gün aşırı gönderiliyor o mailler. Yarın eline ulaşır o şekil acelen yoksa

    validen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)

    Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...

    Nice Mutlu Senelere

    2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :) 


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Blitz bunu yazdı:
    -----------------------------
    profilden doğum gününü yarına ayarla. Gün aşırı gönderiliyor o mailler. Yarın eline ulaşır o şekil acelen yoksa
    -----------------------------

    yarın zaten doğum günümde bugün lazım oldu bana :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    rene hergün oturup tek tek mesaj atıyo doğum günü gelenlere :Pppp


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    ''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)

    Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...

    Nice Mutlu Senelere

    2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :) 


    -----------------------------

    çok sağol hocu :D ekleyen yerlerin kireçlenmesin

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    ''Tonton bir Nine oldugunda bahcendeki sandalyene oturup eski gunlerine daldiginda hatirlamak istedigin kadar guzel gunler seninle olsun. Dogum gunun kutlu olsun.'' Tarzinda sacma sapan mesajlar atacagimizi saniyorsaniz yaniliyorsunuz :)

    Bi siz eksiktiniz bu alemde iyiki dogdunuz...

    Nice Mutlu Senelere

    2008 de 2010 da kutlamış ta 2009 da kutlanmamış doum günüm çok alındım şimdi :) 


    -----------------------------

     

    çok sağol hocu :D ekleyen yerlerin kireçlenmesin


    -----------------------------

    ne demek güle güle kullan :)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akenaton
    akenaton's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2010
    Erkek

    güzelmiş yaw :) tbt de henüz doğum günümü görmek nasip olmadı...


    biz sarımsak tarlasından vazgeçmeyiz..
Toplam Hit: 2422 Toplam Mesaj: 8