TAHRİBAT İNDEX
-
ARKADAŞLAR BENIM INDEXSIM YOK ŞU ANDA EĞER IZNINIZ VARSA REMOTE ABININ CAFELAVIA ATTIĞI INDEXSI GORMUŞUNUZDUR O İNDEXSİ UFAK BIR DEĞİŞTİRİP KULLANA BILME İHTİYACI DUYUYORUM EĞER IZNINIZ VARSA KULANMAK ISTIYORUM...
SAYGILARIMLA .....
-
benden izin. kullanabilirsin. ama çar çur etmek yok :)
-
yerim len RemotE abini kullan tabi canım benim :)
-
;)
Toplam Hit: 1687 Toplam Mesaj: 4
